BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Någon som har börjat få mage? :)
jag har, går absolut inte att dölja om jag har tajta kläder på mig! Kan dessvärre inte heller knäppa mina jackor längre, saknas några cm över magen :P Går in i v 14 imorgon!
Jag kan inte heller dölja att jag är gravid. Undrar hur stor man blir denna gång, blev rätt stor sist.

vilken vecka är du i malla1?
ah ser nu att du skrivit v 14... oj! min mage syns men betydligt mindre än din! :)
Jag är i v.14
Jag har iof burit 4 barn innan så det kan ju bero på det. Men som sagt ja kan inte dölja magen ;)
Någon som börjat känna rörelser? Jag har moderkakan i framvägg precis som med ettan och då kände jag inget förrän v 20 men då vart det en rejäl och tydlig spark, kände alltså inget fladder eller så innan. Nu är jag i v 16 och det känns nästan som en omöjlighet med moderkakan i framvägg men både idag och igår har jag vid några tillfällen känt små buffar låångt ner där bebisen bör vara, alltså inga fantomsparkar som har med tarmarna att göra. Men det är ju så korta ögonblick som jag känner buffarna att jag inte kan känna efter om det verkligen är bebis. Men nu kändes det precis igen och jag börjar bli mer o mer övertygad!
Någon som har börjat få mage? :)