• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • lillbumbin
    Marymamman skrev 2015-10-16 10:44:51 följande:
    Vad roligt! Mina är 13, 10, 4 (snart 5) och 1 (snart 2). Hur gamla är dina?
    Det är verkligen upp och ner den här gången med känslorna. Från vad fantastiskt till shit kommer vi fixa det här . Men det var nog samma när jag väntade de övriga syskonen när jag tänker efter.
    Verkligen blandade reaktioner den här gången.
    Va kul då är vi fler som har många barn jag väntar mitt 6;e barn å i hela syskonskaran med bonusbarn så blir de 7;e barnet
  • becka1989
    camillis86 skrev 2015-10-16 14:42:03 följande:

och här är tyvärr en till som fortfarande kräks 1-2 ggr/dag trots v 14...hoppas veeerkligen det släpper snart!! suck!

Hoppas ni får en trevlig helg tjejer! :)

Åh här är en till dock v 15 på söndag och mår inte ett dugg bättre heller.

Nu har jag beställt foglossningbältet hoppas leveransen är snabbt nu bara :) fanns ett att köpa här i stan likadant men det kostade 200kr mer än att beställa.
  • Marymamman
    becka1989 skrev 2015-10-16 15:38:17 följande:
    Åh här är en till dock v 15 på söndag och mår inte ett dugg bättre heller.

Nu har jag beställt foglossningbältet hoppas leveransen är snabbt nu bara :) fanns ett att köpa här i stan likadant men det kostade 200kr mer än att beställa.
    Jag fick bälte efter att jag fick en remiss till en sjukgymnast vid min förra graviditet. Tror att de gjorde ett undantag men jag tror man kan köpa rätt subventionerat av dem.
  • Marymamman
    lillbumbin skrev 2015-10-16 15:13:59 följande:
    Va kul då är vi fler som har många barn jag väntar mitt 6;e barn å i hela syskonskaran med bonusbarn så blir de 7;e barnet
    Å vad roligt att vi är flera som har många barn.
    Hur mår du?
  • lillbumbin
    Marymamman skrev 2015-10-16 15:59:24 följande:
    Å vad roligt att vi är flera som har många barn.
    Hur mår du?
    Jag mår bara bra, jag var på ul i onsdags å allt såg bra ut med de lilla livet.
    Mina barns ålder är 10,8,4,3 och 2. Bonussonen är 11.
    Hur mår du då? vilken ålder är de på dina busfrön?
  • SysterBritta

Hej!

Har "tjuvläst" denna tråd ett tag, men nu kände jag att jag ville vara med i er fina gemenskap! :)

Väntar andra barnet, är i v 15+1. Första barnet kommer att ha fyllt 5 år en månad innan BF, som är 6/4 i nuläget. Börjat få lite foglossning på samma ställe som sist, men absolut inget som är jobbigt ännu. Hoppas det håller sig så! Har känt små puffar i en vecka nu! :) Så mysigt!

• Marymamman
    lillbumbin skrev 2015-10-16 19:24:41 följande:
    Jag mår bara bra, jag var på ul i onsdags å allt såg bra ut med de lilla livet.
    Mina barns ålder är 10,8,4,3 och 2. Bonussonen är 11.
    Hur mår du då? vilken ålder är de på dina busfrön?
    Vad härligt ! Så lyxigt när man får se liten. Jag var så tagen under KUB ????.
    Mina är 13, 10, 4 (5 i dec) och 1 (2 i dec).

Jag mår ganska bra men jag har fått oroväckande domningar under vä fot. Fick som strålningar ner till tårna när jag väntade 4:an med domningar då också men det var runt v 26. Oroväckande att få några av dessa symtom redan nu.
  • isadora81
    camillis86 skrev 2015-10-16 14:42:03 följande:

och här är tyvärr en till som fortfarande kräks 1-2 ggr/dag trots v 14...hoppas veeerkligen det släpper snart!! suck!

Hoppas ni får en trevlig helg tjejer! :)

Jag kräks också 1-3 gånger per dag trots vecka 14. Snälla låt illamåendet gå över snart!
Svar på tråden BF april 2016