BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Man får ta ut fp 60 dagar innan beräknad
Hur är det med fb grupp? Nu känner jag mig redo att va med i en om man får :)
Jag har en fråga till er som har barn sedan tidigare. Hur gör man innan förlossningen om man vill vara ledig och vila upp sig? Jag hade tänkt att varva fp för det andra barnet och semesterdagar veckorna innan bf för att hinna ta det lte lugnt. Men om man gör så har man väl inte rätt att ha barnet på fsk längre? Och då blir det ju inte så mkt vila =)
Ja absolut! Tänker mest att det är bra om hon kan vara där lite granna iaf, så att jag då som sagt får- VILA :) i 9e månaden är man ju inte precis redo att gå ut i skogen och leka varje dag som jag minns det och en treåring behöver ju på stimulans.
Men om man tar ut fp så borde hon ju iaf få gå 15 timmar/vecka? vilket ändå hjälper jättemkt både för mig och henne... Så att ta ut fp borde ju vara att föredra framför semester den här gången. Semester kan man ju ta ut lite på sommaren sedan istället...
Ja absolut! Tänker mest att det är bra om hon kan vara där lite granna iaf, så att jag då som sagt får- VILA :) i 9e månaden är man ju inte precis redo att gå ut i skogen och leka varje dag som jag minns det och en treåring behöver ju på stimulans.
Men om man tar ut fp så borde hon ju iaf få gå 15 timmar/vecka? vilket ändå hjälper jättemkt både för mig och henne... Så att ta ut fp borde ju vara att föredra framför semester den här gången. Semester kan man ju ta ut lite på sommaren sedan istället...
PM:a mig om ni vill vara med i en fb-grupp.
Vart ska man pma? Jag är gärna med i den.
PM:a mig om ni vill vara med i en fb-grupp.
Ca 70-80 st
Hej alla föräldrar! Gillar ni att ha fredagsmys med barnen? Jag och mitt ungdomsföretag håller på med en undersökning och vi skulle önska att så många som möjligt engagerar sig i vår enkät. 
Det tar bara 2 sekunder
sv.surveymonkey.com/r/27KQWR2
Tack så mycket! Ha så kul med barnen!