BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har bestämt mig för att köpa en phil&Teds promenade. Har en emmaljunga viking nu och den älskar jag men tyvärr så är viking double för bred för att ha inomhus
Vi har köpt en emmaljunga viking. Så nöjd :)
Hej tjejer!
Någon mer som är orolig? Jag har hittills lyckats kontrollera mina tankar men nu har jag totalt tappat kontrollen. Känner mig inte gravid, behöver oftast inte kissa på natten,,tycker inte magen växer, känner inga rörelse är i v 16+1. Har 17 dagar till RUL...är jag ensam?
Jag har också känt rörelser tidigt denna gången, från v 15 ca. Nu är jag v 19 och känner tydliga rörelser och buffar varje dag sen ett tag tillbaka. Med ettan kände jag inget förrän en rejäl spark i v 20 dagen efter rul, hade då livmodern i framvägg men även nu på kub så sa hon att livmodern verkar va i framvägg. Jag undrar om hon misstagit sig.
Har rul imorgon och är inte nervös alls pga att jag ju känner bebis, men med ettan minns jag att jag var livrädd som många av er här. Var nästan inställd på att bebis hjärta inte skulle slå och ville kräkas av nervositet i väntrummet men allt såg ju bra ut. Tänk på att det är extremt ovanligt att få tråkiga besked på rul! Håller tummarna för oss alla att allt ser bra ut :)
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.
Någon mer än jag som ständigt är näppt i näsan och hostig?? Har varit så från och till sen vecka 11

Mitt illamående är borta. Men jag har i princip ett konstant molande som pågår vilket gör att jag har svårt att sova (i kombination med att jag dricker så mycket vatten att jag springer på toa iaf 2 ggr per natt). Jag är konstant hungrig och vräker i mig frukt mellan måltiderna för att undvika onyttigheter. Det är fruktansvärt.
Hur är det med er andra? Molvärk, hunger?
Mitt illamående är borta. Men jag har i princip ett konstant molande som pågår vilket gör att jag har svårt att sova (i kombination med att jag dricker så mycket vatten att jag springer på toa iaf 2 ggr per natt). Jag är konstant hungrig och vräker i mig frukt mellan måltiderna för att undvika onyttigheter. Det är fruktansvärt.
Hur är det med er andra? Molvärk, hunger?
Då är vi 3 som ska på rul 18/11 längtar mycket. 2 veckor kvar :)