• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Bfapril2016
    Bozzy skrev 2015-11-02 09:19:56 följande:

Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.

Beklagar så mycket :(
  • Paro

Tack för era svar tjejer! Finner stor tröst i att inte vara ensam...

• Josefine85

Jag är i vecka 15+3 Å känner ingenting.. Men magen har börjat växa iaf.. Och vi har ju sett på ul 2 gånger redan att det faktiskt bor en liten parvel där inne =)

Loke -07, Alvin -09
  • SarahJ

Även fast jag känt rörelse de senaste tre veckorna så finns oron där. Är i v 15+3 idag. Känner inte dagligen men ca 3 ggr i veckan. Livmodern är nu vid naveln min. 

• Issi
    SarahJ skrev 2015-11-03 07:48:52 följande:

Även fast jag känt rörelse de senaste tre veckorna så finns oron där. Är i v 15+3 idag. Känner inte dagligen men ca 3 ggr i veckan. Livmodern är nu vid naveln min. 

Men wow, har du känt rörelser så tidigt? Gud vad skönt. Jag känner lite ibland men väldigt snabt och diffust. Är i v19. Så har det varit några veckor. Väntar på de tydliga rörelserna, längtar! Min moderkaka ligger i framkant dock så det dämpar väl och gör att det dröjer...
  • mintuu
    Bfapril2016 skrev 2015-11-02 20:53:14 följande:

Ja det känns jätteskönt :) Jag är beräknad 26 april. 

En dag innan mig :) jag är beräknad 27 april :)
  • Pauliina

Kom hem till en liten kille med svinkoppor :( tankarna går mot hur vi ska kunna ha de med barnvakt under Rul på torsdag :(

• becka1989

Någon mer än jag som ständigt är näppt i näsan och hostig?? Har varit så från och till sen vecka 11

• Josefine85
    SarahJ skrev 2015-11-03 07:48:52 följande:

Min livmoder är också vid naveln, men tyvärr känner jag inga sparkar än trots att detta är mitt 3e barn. Med nr 2 kände jag i vecka 16... Men jag har moderkakan i framvägg denna gång, så det är säkert därför!
    becka1989 skrev 2015-11-03 15:55:08 följande:

Någon mer än jag som ständigt är näppt i näsan och hostig?? Har varit så från och till sen vecka 11

Jepp. Täppt och nyser. Ingen hosta dock. Missbrukade otrivin menthol de andra 2 grav i 9 månader. Denhär gången är jag stenhård och använder endast näsolja :)
    Loke -07, Alvin -09
  • Milleman

Nu står det en Teutonia Be You hemma hos oss haha!! Ett galet impulsköp för att vi hittade helt RÄTT i vagndjungeln!!! Så overkligt det känns!!

Svar på tråden BF april 2016