BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.
Tack för era svar tjejer! Finner stor tröst i att inte vara ensam...
Jag är i vecka 15+3 Å känner ingenting.. Men magen har börjat växa iaf.. Och vi har ju sett på ul 2 gånger redan att det faktiskt bor en liten parvel där inne =)
Även fast jag känt rörelse de senaste tre veckorna så finns oron där. Är i v 15+3 idag. Känner inte dagligen men ca 3 ggr i veckan. Livmodern är nu vid naveln min.
Även fast jag känt rörelse de senaste tre veckorna så finns oron där. Är i v 15+3 idag. Känner inte dagligen men ca 3 ggr i veckan. Livmodern är nu vid naveln min.
Ja det känns jätteskönt :) Jag är beräknad 26 april.
Kom hem till en liten kille med svinkoppor :( tankarna går mot hur vi ska kunna ha de med barnvakt under Rul på torsdag :(
Någon mer än jag som ständigt är näppt i näsan och hostig?? Har varit så från och till sen vecka 11
Någon mer än jag som ständigt är näppt i näsan och hostig?? Har varit så från och till sen vecka 11
Nu står det en Teutonia Be You hemma hos oss haha!! Ett galet impulsköp för att vi hittade helt RÄTT i vagndjungeln!!! Så overkligt det känns!!