BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?

Är inte hungrig jämt men när de gått tre timmar mellan så blir de bråttom att äta. Magen kurrar rejält. Molvärk har jag typ hela tiden, i den mån att jag tillochmed tror att de är något fel.
Hej alla!
Hoppar in här och deltar i gruppen! 
Första barnet och beräknad 30 april, så spännande!
Efter att egentligen inte trott att jag kunde bli gravid och skulle påbörja IVF och hormonbehandlingar nästa år (34 år) så blev vi VIPS gravida!! SÅ GLADA!
Är bara superorolig nu och hoppas allt går bra!
Här är lillens bild från KUB 

Hej alla!
Hoppar in här och deltar i gruppen! 
Första barnet och beräknad 30 april, så spännande!
Efter att egentligen inte trott att jag kunde bli gravid och skulle påbörja IVF och hormonbehandlingar nästa år (34 år) så blev vi VIPS gravida!! SÅ GLADA!
Är bara superorolig nu och hoppas allt går bra!
Här är lillens bild från KUB
Börjar bli nervös inför morgondagen. De efterlängtade RUL:et, bekräftelsen på att de faktiskt finns något som gror. Har ju två barn men denna gång är jag mer nervös.. Tur jag jobbar sent idag, ska försöka somna så fort som möjligt ikväll så slipper jag tänka så mycket :)
Hej! Är beräknad 9 april 2016. Tänkte höra om det finns nån grupp på Facebook för April-mammor? Skulle gärna vilja vara med i den isåfall. ????