• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • bine87

Jag har verkligen en skitdag idag. Känner mig fruktansvärt nere. Vaknade kl fem till mitt alarm då jag börjar jobbet 6.30. Kände mig som att jag blivit överkörd. Kunde knappt fungera på hela dagen. Mådde pyton när jobbdagen var över och blev upphämtad av min farmor då hon nog trodde jag skulle trilla omkull nånstans. Vilade lite hemma innan jag satte igång med pajbaket och pastasalladen inför fars dag fikat imorgon efter kyrkan.
    Jag har försökt få tag i mitt ex men han verkar inte vilja svara. Han skrev till mig för en stund sen så vetifan vart han har tagit vägen nu. Vill väl bara inte prata med mig. Det är alltid bara när det passar honom. Fy fan va jag är arg alltså. Ledsen och arg och trött och jag vill bara skrika rätt ut. Jag håller verkligen på att flippa ur. Klättrar väl snart på väggarna eller börjar dra hår från huvudet. Jag vet inte vad jag ska göra.. :( känner mig så himla ensam.

• Milleman
    bine87 skrev 2015-11-07 21:12:22 följande:

Jag har verkligen en skitdag idag. Känner mig fruktansvärt nere. Vaknade kl fem till mitt alarm då jag börjar jobbet 6.30. Kände mig som att jag blivit överkörd. Kunde knappt fungera på hela dagen. Mådde pyton när jobbdagen var över och blev upphämtad av min farmor då hon nog trodde jag skulle trilla omkull nånstans. Vilade lite hemma innan jag satte igång med pajbaket och pastasalladen inför fars dag fikat imorgon efter kyrkan.
    Jag har försökt få tag i mitt ex men han verkar inte vilja svara. Han skrev till mig för en stund sen så vetifan vart han har tagit vägen nu. Vill väl bara inte prata med mig. Det är alltid bara när det passar honom. Fy fan va jag är arg alltså. Ledsen och arg och trött och jag vill bara skrika rätt ut. Jag håller verkligen på att flippa ur. Klättrar väl snart på väggarna eller börjar dra hår från huvudet. Jag vet inte vad jag ska göra.. :( känner mig så himla ensam.

En stor kram till dig!! Har du familj eller vänner som du kan dela tankar med? Så viktigt att få ventilera oro men också få glädjas ihop med någon!
    Var i staden bor du?
  • Pauliina
    Nonym skrev 2015-11-08 09:33:41 följande:

Vecka 19 (18+0) idag!

V 18 (17+0) idag för mig :) grattis till en ny vecka!
  • Nonym
    Pauliina skrev 2015-11-08 09:47:22 följande:

V 18 (17+0) idag för mig :) grattis till en ny vecka!

Tack detsamma!

Längtar till RUL på fredag, extra mycket då jag inte säkert kan säga att jag känt av bebisen än.. men har ju fått se den på UL så jag vet ju att det ska finnas nåt där
  • becka1989

Här går dagarna väldigt sakta känns det som, orken finns inte till att göra så mycket, någon timme hos mina föräldrar och jag är helt slut. Var på stan igår med mannen efter 40min så var jag redan slut i huvudet då blev det att åka och handla till kvällsmaten som absolut inte blev av då jag inte orka röra mig från soffan när vi kom hem eller ens på hela kvällen.

Vill bara få tillbaka lite ork iallafall så man orkar göra något.

Nästa vecka blir jag ensam i 3dagar då mannen åker på kurs i England kan inte annat än tänka mig att jag kommer bli liggande i soffan hela tiden haha.

• Elyssa81
    ellami skrev 2015-11-08 09:06:01 följande:

Elyssa har du fått mitt pm?

Jag har svarat också och lagt till. Funkar det inte?
  • mintuu

Lite Depp inlägg men någon mer som märkt att kompisar tagit avstånd o sånt? Har en endaste som umgås me mig, först i början verkade alla tycka att de var så kul, sen när man inte va ute o söp me dom o så då drog dom sig undan.. Så nu sitter jag mestadels hemma efter jobbet, sjukt jobbigt, o blir ledsen så lätt !:/

• Milleman

Jag gör inte längre något vettigt på jobb. Skulle hellre bli sjukskriven på 100% så någon tar över min tjänst. Och så daglig huvudvärk på det...
    Är så förvånad och fascinerad över att jag fortfarande jobbar (40%) när jag snart går in i v 18. Förra gången var jag 100% sjukskriven och sängliggande från v 8.

Svar på tråden BF april 2016