• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Nonym
    becka1989 skrev 2015-11-06 14:34:48 följande:

Ja men precis, sambon sa till mig att jag hade fått en liten mage haha men inte så stor känner mig mer uppsvälld

Ja.. min är bara stor om jag ligger på rygg när jag är kissnödig
  • Nonym
    Malla1 skrev 2015-11-06 15:01:54 följande:

Jag är mest orolig för att det ska vara 2 där inne

Jag hade en arbetskamrat som ville ha ett tredje barn, de blev gravida, och på Rul visade det sig vara trillingar! Så nu har han fem barn "istället" för tre
  • Josefine85
    Nonym skrev 2015-11-06 17:11:33 följande:

Jag hade en arbetskamrat som ville ha ett tredje barn, de blev gravida, och på Rul visade det sig vara trillingar! Så nu har han fem barn "istället" för tre

Wow! Men vilket jobb! Det gick trillingar på min yngsta sons avdelning på dagis. De hade en son sen innan och fick alltså 3 pojkar till! :) de fick hemtjänst som hjälp! :)
    Loke -07, Alvin -09
  • Malla1

Haha får verkligen inte hoppas att det är 3, då blir jag helt plötsligt 7 barns mamma ;)

• Malla1

Men med tanke på att ja har rätt stor kula på magen så blir jag lite orolig, RUL den 23e så då får vi se ;)

• bine87
    Malla1 skrev 2015-11-06 18:32:04 följande:

Men med tanke på att ja har rätt stor kula på magen så blir jag lite orolig, RUL den 23e så då får vi se ;)

Ja chanserna ökar ju med ju fler graviditeter du gått igenom och ålder sägs det.
  • lillbumbin

Oftast e de genetiskt med tvillingar el trillingar jag har en kompis som ville ha 5 barn men när de gjorde ul var de två.. Å de komiska e att pappan oxå är tvilling. Å läkarna sa att de brukar gå som andra el tredje led själv har både jag å min man tvillingar på varsin sida. Men vi väntar bara än å jag e glad för det även om jag hade blivit minst lika glad för två men man måste tänka på hur vi ska få plats i bussen???? som bara ha en plats kvar????

• Milleman
    Malla1 skrev 2015-11-06 18:32:04 följande:

Jag var också riktigt stor tidigt. Vi trodde det var två. Men det var en. En bamsebebis visade det sig ;)
  • Malla1

Jag har inte varit såhär stor såhär tidigt med någon av mina andra, menmen skulle det vara fler än en så är det ju inte så mycket att göra åt, bara att man får tänka om en hel del ;) ännu större bil, vagn för 3 st ;)

Svar på tråden BF april 2016