BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
En vecka kvar till RUL!
Inte känt mig ett dugg gravid på flera veckor, men magen har börjat växa nu!
Usch känner mig inte alls gravid längre, alla symptomer bara försvann inget illamående,magen syns bara på morgonen inte sugen på något speciellt ingen växtvärk eller öma bröst :/ är det nu spökveckan har dragit igång man blir ju mer orolig att det ska vara något fel
3,5 veckor kvar till RUL.. Fick tid sent i graviditeten känns som en evighet dit. Lyssnar på hjärtljud hemma med doppler så länge.
Ja absolut! Tänker mest att det är bra om hon kan vara där lite granna iaf, så att jag då som sagt får- VILA :) i 9e månaden är man ju inte precis redo att gå ut i skogen och leka varje dag som jag minns det och en treåring behöver ju på stimulans.
Men om man tar ut fp så borde hon ju iaf få gå 15 timmar/vecka? vilket ändå hjälper jättemkt både för mig och henne... Så att ta ut fp borde ju vara att föredra framför semester den här gången. Semester kan man ju ta ut lite på sommaren sedan istället...
Usch känner mig inte alls gravid längre, alla symptomer bara försvann inget illamående,magen syns bara på morgonen inte sugen på något speciellt ingen växtvärk eller öma bröst :/ är det nu spökveckan har dragit igång man blir ju mer orolig att det ska vara något fel
Låter som spökveckorna ja hade det inte varit för att min mage faktiskt börjat växa lite nu så hade jag varit övertygad om att jag bara drömt att jag varit gravid
Har du känt bebisen än? Är själv i vecka 18 (17+5) och har inte känt något än
Igår kväll kände jag massa buffar, lite starkare än dom jag känt tidigare.ett tips är att pröva lägga tvdosan på magen när ni börjar känna, då kan man de hur tvdosan hoppar till ibland :)
Kände lite puffar i vecka 15 men sen inget så man blir lite orolig då haha
Ja.. jag frågar maken nästan dagligen om "hur gravid jag ser ut" iom att jag mest känner mig tjock.. hade jag känt bebisen hade jag kanske känt mig mer gravid och mindre tjock
Jag är mest orolig för att det ska vara 2 där inne