• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Emmmmm

Med min första gjordes RUL ca 18+0 men fick komma tillbaka 1-1,5 v senare för de kunde inte se allt. Men det är även beroende på vad man har för fluff på magen ;) denna gång är jag i v 19 +4 vid RUL

• Pauliina
    ellami skrev 2015-11-04 22:53:24 följande:
    Just det måste fråga om du minns, hur låg han om han låg konstigt? Min bebis låg också konstigt idag.. Fick inte ens någon bra bild alls, bm kämpade i en kvart med att få bebisen att lägga sig rätt mot slutet för bra profilbild men icke. Envis liten. Hursomhelst låg bebis typ uppochner och med ryggen vänd.. Var svårt att hänga med och se vad som var vad, förstod inte hur bm lyckades. tog extra lång tid. Men jag hoppas hon verkligen lyckats se allt, annars hade hon sagt det va? Man blir ju så nojig att de missar nåt fel eller så pga det
    Tror min pojke låg så också. Man såg nästan bara ryggraden. Han vände sig inte alls. Dem mäter ju samma sak från olika håll så dr blir rätt.
  • Pauliina

Som jag trodde så var jag för kort gången. 16+4. Nytt bf 16/4. Ska tillbaka 24/11. Men lillen levde!!! :) :)

• Pauliina
    Pauliina skrev 2015-11-05 09:04:43 följande:

Som jag trodde så var jag för kort gången. 16+4. Nytt bf 16/4. Ska tillbaka 24/11. Men lillen levde!!! :) :)

Just de, moderkaka i framvägg som jag trodde :)
  • Milleman

Åh vad härligt. Att den levde och att du ska få kika igen. Hoppas din sambo kan hänga med då! Det är ju en upplevelse!
  • Milleman

Jag som är siffernörd tycker det ser bra ut att du är i vecka 16+4 och har bf 16/4 ;)
  • snowybaby
    Pauliina skrev 2015-11-05 09:12:36 följande:
    Just de, moderkaka i framvägg som jag trodde :)
    åh va mysigt! Grattis! Då har ni BF dagen efter oss =) Vi ska ha RUL den 18/11 =) LÄNGTAR :D
    Min blogg - www.natalina.se
  • Pauliina
    Milleman skrev 2015-11-05 09:44:51 följande:
    Jag som är siffernörd tycker det ser bra ut att du är i vecka 16+4 och har bf 16/4 ;)
    Tänkte jag inte på :) men 160416 är väl bra bf :)
  • Issi

Jag har en fråga till er som har barn sedan tidigare. Hur gör man innan förlossningen om man vill vara ledig och vila upp sig? Jag hade tänkt att varva fp för det andra barnet och semesterdagar veckorna innan bf för att hinna ta det lte lugnt. Men om man gör så har man väl inte rätt att ha barnet på fsk längre? Och då blir det ju inte så mkt vila =)

Svar på tråden BF april 2016