BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Med min första gjordes RUL ca 18+0 men fick komma tillbaka 1-1,5 v senare för de kunde inte se allt. Men det är även beroende på vad man har för fluff på magen ;) denna gång är jag i v 19 +4 vid RUL
Trafikköer till föbannelse men vi hann. Nu sitter man och väntar..
Som jag trodde så var jag för kort gången. 16+4. Nytt bf 16/4. Ska tillbaka 24/11. Men lillen levde!!! :) :) 
Som jag trodde så var jag för kort gången. 16+4. Nytt bf 16/4. Ska tillbaka 24/11. Men lillen levde!!! :) :)
Jag har en fråga till er som har barn sedan tidigare. Hur gör man innan förlossningen om man vill vara ledig och vila upp sig? Jag hade tänkt att varva fp för det andra barnet och semesterdagar veckorna innan bf för att hinna ta det lte lugnt. Men om man gör så har man väl inte rätt att ha barnet på fsk längre? Och då blir det ju inte så mkt vila =)