• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Malla1

Nu måste vi bara komma på något namn till lilla tösen. Svårt när man har flera, då måste namnet passa med dom andra. Så har ni något tips så kom gärna med det :) kravet är dock att det ska ha 5 bokstäver ;)

• Nonym
    Malla1 skrev 2015-11-23 21:44:21 följande:

Nu måste vi bara komma på något namn till lilla tösen. Svårt när man har flera, då måste namnet passa med dom andra. Så har ni något tips så kom gärna med det :) kravet är dock att det ska ha 5 bokstäver ;)

Elina

Lisen

Ameli

Tycker jag är fina namn på fem bokstäver, och givetvis Ellen som min ska heta om det blir en tös
  • SarahJ
    Pauliina skrev 2015-11-23 20:23:48 följande:

Samma här!! :) vore kul och höra om ni har moderkakan i framvägg och om ni har barn tidigare, har ni pojkar/flickor? :) äääälskar allt som har med sådant att göra.

Har flicka sen tidigare och hade då moderkakan i bakvägg. Å nu flicka igen och moderkakan högt upp i bakvägg.
  • Paro
    Samma här!! :) vore kul och höra om ni har moderkakan i framvägg och om ni har barn tidigare, har ni pojkar/flickor? :) äääälskar allt som har med sådant att göra.
    Andra barnet, moderkakan bakväg med första som är flicka. Moderkakan framväg nu och troligtvis en flicka till :)
  • Paro
    Paro skrev 2015-11-23 23:37:26 följande:
    Andra barnet, moderkakan bakväg med första som är flicka. Moderkakan framväg nu och troligtvis en flicka till :)
    Haha! Kan inte ens skriva längre bakvägg och framvägg ska det vara!!! :D
  • Pauliina

Kul och höra hur andra har. Med mina två söner så hade jag moderkakan i bakvägg. Med denna har jag framvägg.

• Josefine85

Jag har 2 pojkar den tidigare och haft moderkakan bak. Nu är den fram. Är på ul nu, bara en liten paus då bebisen inte visade allt hon behövde veta! Vet inte kön.. Än :D
    Loke -07, Alvin -09
  • Issi

Jag ska också ha flicka. Har moderkakan fram. Tror jag hade det förra gången också men är inte säker. Flick då också.

• Emma90

Föra graviditeten hade jag moderkakan i bakvägg, fick en pojke då. Denna gång är den också i bakvägg men vi vet inte kön :)
    Ganska roligt att dom flesta ska få flickor i denna tråd, i min sons tråd va det flest pojkar :)

Svar på tråden BF april 2016