BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Nu måste vi bara komma på något namn till lilla tösen. Svårt när man har flera, då måste namnet passa med dom andra. Så har ni något tips så kom gärna med det :) kravet är dock att det ska ha 5 bokstäver ;)
Nu måste vi bara komma på något namn till lilla tösen. Svårt när man har flera, då måste namnet passa med dom andra. Så har ni något tips så kom gärna med det :) kravet är dock att det ska ha 5 bokstäver ;)
Vi väntar en pojke till ????
Samma här!! :) vore kul och höra om ni har moderkakan i framvägg och om ni har barn tidigare, har ni pojkar/flickor? :) äääälskar allt som har med sådant att göra.
Kul och höra hur andra har. Med mina två söner så hade jag moderkakan i bakvägg. Med denna har jag framvägg.
Samma här!! :) vore kul och höra om ni har moderkakan i framvägg och om ni har barn tidigare, har ni pojkar/flickor? :) äääälskar allt som har med sådant att göra.
Jag ska också ha flicka. Har moderkakan fram. Tror jag hade det förra gången också men är inte säker. Flick då också.
Föra graviditeten hade jag moderkakan i bakvägg, fick en pojke då. Denna gång är den också i bakvägg men vi vet inte kön :)
Ganska roligt att dom flesta ska få flickor i denna tråd, i min sons tråd va det flest pojkar :)