• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • ellami
    Milleman skrev 2015-11-23 21:38:33 följande:
    Förra gången hade jag moderkaka i framvägg och fick pojke, nu har jag i bakvägg och väntar motsatsen ;)
    Samma här :) flicka här med och moderkakan bak. Förra gången vart det en pojke och moderkakan fram.
  • Josefine85

En pottbild från idag! Någon som kan gissa på könet? Vi har en lapp med svaret i ett kuvert som vi tänkte öppna ikväll :)

Fick flyttat bf från 22 till 24 April!
    Loke -07, Alvin -09
  • Emmmmm

Moderkaka fram förra och det blev en flicka. Nu moderkaka i bakväg och vi får reda på kön om några dagar men tror pojke denna gång

• Pauliina

Jag är så lycklig. Rul gick bra och hon är nog den noggrannaste jag haft. Och de blir en tjej! :)

• Bebisfeber84

Jag ska ha en pojke 8/4. Tur det föds lite tjejer då - kan behövas om 20 år! Haha! Så
    Mysigt ! Hur ser era magar ut? Någon som vill visa? Här är min bula :)

• Milleman

Vad tråkigt det är att jag inte kan se bilder på appen :( vet inte vad jag ska göra åt det :(

• Bebisfeber84
    Milleman skrev 2015-11-24 18:35:42 följande:

Vad tråkigt det är att jag inte kan se bilder på appen :( vet inte vad jag ska göra åt det :(

Har samma problem men man kan logga in med datorn- då funkar det. Dock konstigt problem tycker jag, att de inte kan fixa det
  • Malla1

Här är min kula för en vecka sen. Jag blev ju bakflyttad 2 veckor med vad jag trodde så det där år alltså i v.17

Svar på tråden BF april 2016