BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Väntar också en liten tjej<3. Nytt bf 23/4.
Ultraljud imorse.. en liten kille :) bf 26/4
Mysmilla, vart har du hittat den fina klänningen?! Ska på julbord x flera här snart men tycker inte jag hittar nå fina kläder att ha på mig! Köpt en röd tunnstickad klänning på HM men den är ju inte superpiffig...!
Jisses vad jag tappar hår! Gör ni det? När jag borstade mig efter duschen kändes det som att hälften av mitt hår åkte av :O
Tappar oxå hår men inte mer än innan jag blev gravid
Jag tappar inte heller mer hår än innan jag blev gravid men just nu har ja nästa slitit av mig håret pga att ja skruvat ihop Ikea möbler tillsammans med en 1åring. INTE att rekommendera ;)
Ultraljud idag. Blir en kille denna gång
Grattis till alla lyckade Rul! :)
Mysmilla, vart har du hittat den fina klänningen?! Ska på julbord x flera här snart men tycker inte jag hittar nå fina kläder att ha på mig! Köpt en röd tunnstickad klänning på HM men den är ju inte superpiffig...!