• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • camillis86

Tack för länken! du är supertjusig i klänningen! Skulle ju funka perfekt på nyår! ska nog ta å beställa! Hur var den i strlk?

• Milleman

Hur rädda är ni gör att RUL ska ha visat på "fel" kön? Alltså att de har sagt/sett fel. Jag tänker att de verkar vara ganska säkra nuförtiden. De var två stycken som gjorde RUL på mig och båda sa samma. Då vill jag tro på det :)

• Pauliina
    Milleman skrev 2015-12-01 13:28:12 följande:

Hur rädda är ni gör att RUL ska ha visat på "fel" kön? Alltså att de har sagt/sett fel. Jag tänker att de verkar vara ganska säkra nuförtiden. De var två stycken som gjorde RUL på mig och båda sa samma. Då vill jag tro på det :)

Jag är livrädd.. Samma hände mig. Första damen ville inte säga något förrän kollegan kollat och hon tyckte samma.. Så vi hoppas de blir rätt!
  • Paro
    Milleman skrev 2015-12-01 13:28:12 följande:

Jag tycker det är roligt att ha fått veta kön men ser det mer som att sannolikheten är större för att det är en flicka än att det ÄR en flicka. Skulle inte direkt bli besviken om det var en pojke :) Vi har både pojk och tjejnamn och jag köper neutrala kläder i början.
  • becka1989

Varit till bm och tagit prov järnet låg åt helvete 24 av 60 så väldigt lågt så nu blir det att äta järntabletter till bf.

• Paro
    becka1989 skrev 2015-12-01 15:18:48 följande:

Varit till bm och tagit prov järnet låg åt helvete 24 av 60 så väldigt lågt så nu blir det att äta järntabletter till bf.

Oj! Det var lågt! Hur mår du, känner du av det? Jag har också lågt, men inte lika lågt som du och får återkommande huvudvärk ofta. Har dålig B12 också...
  • becka1989
    Paro skrev 2015-12-01 15:21:01 följande:

Oj! Det var lågt! Hur mår du, känner du av det? Jag har också lågt, men inte lika lågt som du och får återkommande huvudvärk ofta. Har dålig B12 också...

Fått huvudvärk, migrän och varit trött men inget annat hoppas det blir bättre nu när man ska äta tabletterna.

Tar du niferex?? Tänkte bara om du visste när man ska ta dom?
  • Paro
    becka1989 skrev 2015-12-01 16:16:39 följande:
    Fått huvudvärk, migrän och varit trött men inget annat hoppas det blir bättre nu när man ska äta tabletterna.

Tar du niferex?? Tänkte bara om du visste när man ska ta dom?
    Hoppas det blir bättre. Ja, jag tar Niferex på kvällen innan jag lägger mig. Oftast går det 2-3 timmar mellan sängdags och sista måltiden :)
  • Milleman
    becka1989 skrev 2015-12-01 15:18:48 följande:

Har du haft normalt järn innan? Jag har nu plötsligt blivit jättetrött så är lite nyfiken på om mitt järnvärde dalat.
  • Milleman
    Paro skrev 2015-12-01 15:12:26 följande:
    Jag tycker det är roligt att ha fått veta kön men ser det mer som att sannolikheten är större för att det är en flicka än att det ÄR en flicka. Skulle inte direkt bli besviken om det var en pojke :) Vi har både pojk och tjejnamn och jag köper neutrala kläder i början.
    Jag går all in för att de har rätt :) idag köpte jag snyggaste rosa åkpåsen :)
Svar på tråden BF april 2016