BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Tack för länken! du är supertjusig i klänningen! Skulle ju funka perfekt på nyår! ska nog ta å beställa! Hur var den i strlk?
Ja ridning är ingen hit, upptäckte jag också motvilligt. SLutade redan i v 13-14 eftersom jag knappt kunde gå dagen efter ett pass. Så det var lite surt för det var liksom den träningen jag hade. Ska försöka hitta ngot annat nu...
Va på rul idag o en vild liten pojke fanns där inne :)
Va på rul idag o en vild liten pojke fanns där inne :)
Hej alla! Nu har jag inte skrivit på väldigt väldigt länge men hade velat höra om nån av er skulle kunna hjälpa mig :) det lutar åt att jag kommer vara sjukskriven resterande tid av graviditeten dock inte pga av bebisen utan andra skäl som gör att jag inte kan arbeta. Nu till min fråga...vet ni om föräldrapenningen baseras på min årsinkomst inkluderat med min sjukpenning. Dvs från va Mars 2016 och ett år tillbaka? Eller räknas det från dagen jag blev sjukskriven och ett år tillbaka...känner mig lite orolig för ekonomin då jag kommer vara sjukskriven totalt sett nästan hela fem månader...tack på förhand :)
Har haft lillen liggandes längst ner av magen hela dag tydligen lägger den sig på en nerv för det är inte skönt :( varje gång man buffar lite för att försöka få den att flytta sig får man sig en rejäl spark på sidan...
Skön plats att ligga på kanske så det är bara för mamma att lära sig att det är så
Har haft lillen liggandes längst ner av magen hela dag tydligen lägger den sig på en nerv för det är inte skönt :( varje gång man buffar lite för att försöka få den att flytta sig får man sig en rejäl spark på sidan...
Skön plats att ligga på kanske så det är bara för mamma att lära sig att det är så
Du får stå på händer :)
Du skyddar din SGI dels för att du kommer få barn inom 6 månader samt så skyddas SGI genom att vara sjukskriven. Sjukpenning är ingen SGI grundad inkomst utan FK kommer fastställa din SGI efter din faktiska inkomst.