• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Malla1

Vi fick en rätt bra bild på bebisens nedre del och hon sa att det helt klart är.en liten flicka. Vi har aldrig tidigare fått ett sånt "säkert" svar utan dom tidigare ultraljudet, alltså med dom andra barnen har dom bara sagt att dom tror att det är flickor.

• Pauliina

Hör va de två som kollade och gissade samma. Sen såg jag en "hamburgare" så är rätt säker.

För övrigt såg jag sparkar utanpå igår :) häftigt!

• Josefine85

Vi bad också om ett kuvert med en lapp i.. Jag höll mig fram till eftermiddagen :D det synd tydligt på pottbilderna och även på nuben att det är en tjej. Tycker huvudena ser olika ut med om jag ska jämföra med mina söners ;)

Det blir puderrosa all in :D

Loke -07, Alvin -09
  • camillis86

Själv bad jag också om ett kuvert men bm ska bara att hon "inte jobbar på det sättet" och ville vi veta så berättade hon på plats annars fick det vara... himla trist attityd... :( men men! hon var iaf tämligen säker på att det var en liten tjej i magen!

• Josefine85
    camillis86 skrev 2015-12-04 10:59:32 följande:

Själv bad jag också om ett kuvert men bm ska bara att hon "inte jobbar på det sättet" och ville vi veta så berättade hon på plats annars fick det vara... himla trist attityd... :( men men! hon var iaf tämligen säker på att det var en liten tjej i magen!

Meh.. Vad taskigt.. Man kanske ville göra en kul grej utav det? Partydödare liksom....
    Loke -07, Alvin -09
  • Bfapril2016
    camillis86 skrev 2015-12-03 12:03:43 följande:

Om det hade blivit en pojke för min del hade det blivit en liten Filip, tycker det är jättefint! Gillar också namnet Edvin och Elliot! så dina namnförslag låter super i mina öron! :)

Ja jag tycker också det så nu gäller det väl bara att övertala sambon
  • Milleman
    Bfapril2016 skrev 2015-12-04 19:11:59 följande:
    Ja jag tycker också det så nu gäller det väl bara att övertala sambon
    Oliver är fint :)
  • Emmmmm

Gah, tung dag på jobbet och rejält med ihållande sammandragning nu. Går inte att somna. Försöker slappna av men svårt

• bine87
    camillis86 skrev 2015-12-04 10:59:32 följande:

Nä fy.. Jag hade blivit så ledsen.. Jag gjorde det ju för att jag och pappan skulle kunna öppna tillsammans och få reda på det när han är i Sverige. Jag har bett om att få filma mitt tidigare ultraljud också då han så gärna vill se. Jag hade gått till en annan om någon gjort så mot mig då jag verkigen inte vill veta på plats. Jag behöver ju inte veta alls. Det är enbart för pappan. Han missar ju i stort sett hela graviditeten (minus de 9 dagar som han kommer vara här) och jag tror att detta har fått honom att ta till sig bebisen på ett helt annat sätt och att sen öppna och se om han ska få en son eller dotter kommer bli gigantiskt.
  • Nonym

V 23 idag!

Fått min kallelse till Aurora-samtal nu med (äntligen) så nu kan jag börja lugna mig lite för att jag förhoppningsvis slipper den oron

Svar på tråden BF april 2016