BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Vi fick en rätt bra bild på bebisens nedre del och hon sa att det helt klart är.en liten flicka. Vi har aldrig tidigare fått ett sånt "säkert" svar utan dom tidigare ultraljudet, alltså med dom andra barnen har dom bara sagt att dom tror att det är flickor.
Hör va de två som kollade och gissade samma. Sen såg jag en "hamburgare" så är rätt säker.
För övrigt såg jag sparkar utanpå igår :) häftigt!
Vi bad också om ett kuvert med en lapp i.. Jag höll mig fram till eftermiddagen :D det synd tydligt på pottbilderna och även på nuben att det är en tjej. Tycker huvudena ser olika ut med om jag ska jämföra med mina söners ;)
Det blir puderrosa all in :D
Själv bad jag också om ett kuvert men bm ska bara att hon "inte jobbar på det sättet" och ville vi veta så berättade hon på plats annars fick det vara... himla trist attityd... :( men men! hon var iaf tämligen säker på att det var en liten tjej i magen!
Själv bad jag också om ett kuvert men bm ska bara att hon "inte jobbar på det sättet" och ville vi veta så berättade hon på plats annars fick det vara... himla trist attityd... :( men men! hon var iaf tämligen säker på att det var en liten tjej i magen!
Om det hade blivit en pojke för min del hade det blivit en liten Filip, tycker det är jättefint! Gillar också namnet Edvin och Elliot! så dina namnförslag låter super i mina öron! :)
Gah, tung dag på jobbet och rejält med ihållande sammandragning nu. Går inte att somna. Försöker slappna av men svårt
V 23 idag!
Fått min kallelse till Aurora-samtal nu med (äntligen) så nu kan jag börja lugna mig lite för att jag förhoppningsvis slipper den oron