BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Oftast har de inte med storheten att göra utan huvudomfånget och Axelpartiet.Jag har fått 5 barn å alla har haft litet huvudomfång och smalt Axelparti. så de har inte varit några problem att föda. Däremot har en annan kompis till mig haft olika huvudomfång på sina barn å den som hade störst var minst men va jobbigast å föda, hennes största vägde 5,767 och var 56 cm.. min bm berättade för mig oxå att de kollar upp för att de inte ska bli nå komplikationer med barnet ifall de e för stort så kan de bli jobbigare för de att återhämta sig efter en förlossning. Jag har varit på tillväxt ul på alla mina barn å nr två vägde 4,105 å de tog 22 min med henne. Min näst minsta bebis tog två minuter från vattnet gick till hon låg på britsen.. Å ingen bm hann ta emot henne.
Oftast har de inte med storheten att göra utan huvudomfånget och Axelpartiet.Jag har fått 5 barn å alla har haft litet huvudomfång och smalt Axelparti. så de har inte varit några problem att föda. Däremot har en annan kompis till mig haft olika huvudomfång på sina barn å den som hade störst var minst men va jobbigast å föda, hennes största vägde 5,767 och var 56 cm.. min bm berättade för mig oxå att de kollar upp för att de inte ska bli nå komplikationer med barnet ifall de e för stort så kan de bli jobbigare för de att återhämta sig efter en förlossning. Jag har varit på tillväxt ul på alla mina barn å nr två vägde 4,105 å de tog 22 min med henne. Min näst minsta bebis tog två minuter från vattnet gick till hon låg på britsen.. Å ingen bm hann ta emot henne.
Vecka 24 idag!! BM imorgon, ska bli spännande
Fler som istället gått ner i vikt? :S är snart i v 23 och gått ner 7 kg utan att egentligen inte veta varför
Fler som istället gått ner i vikt? :S är snart i v 23 och gått ner 7 kg utan att egentligen inte veta varför
Lite illamående och någon enstaka kräkning. Bebisen växer som den ska i alla fall så jag tar väl igen det sen antar jag.
Hej allihopa! Osäker på om jag skrivit här tidigare, om så är fallet är det länge sen... Är gärna med iallafall, väntar mitt första barn, en liten tös, den 24/4 och är i vecka 22.
Jag har mått väldigt bra i min graviditet hittills, inget illamående alls. Har en del övervikt sen innan grav (BMI 30) men har inte gått upp i vikt ännu, vilket verkar vara positivt. (eftersom jag redan är överviktig). Jag studerar på heltid och arbetar i butik, börjar känna av det i kroppen nu med smärtor i fötter, ben och rygg. Hoppas på att kunna arbeta fram till BF men jag är lite orolig att så inte kommer bli fallet iom att jag börjar få ont.
Skönt att vara med i en tråd där man får ventilera lite! Ha det fint alla! 
Hej allihopa! Osäker på om jag skrivit här tidigare, om så är fallet är det länge sen... Är gärna med iallafall, väntar mitt första barn, en liten tös, den 24/4 och är i vecka 22. Jag har mått väldigt bra i min graviditet hittills, inget illamående alls. Har en del övervikt sen innan grav (BMI 30) men har inte gått upp i vikt ännu, vilket verkar vara positivt. (eftersom jag redan är överviktig). Jag studerar på heltid och arbetar i butik, börjar känna av det i kroppen nu med smärtor i fötter, ben och rygg. Hoppas på att kunna arbeta fram till BF men jag är lite orolig att så inte kommer bli fallet iom att jag börjar få ont.
Skönt att vara med i en tråd där man får ventilera lite! Ha det fint alla!
Skönt att du också fått må bra förutom foglossningen. Jag har ont i hela nederdelen av krppen som sagt, särskilt efter att ha jobbat ett pass i butiken på 8 timmar
Är inne på att boka tid för att gjuta ortopediska fotbäddar för att bli mer avlastad i fötterna. Det är dyrt, men kan få det subventionerat genom jobbet iallafall. Kanske skaffa ett sånt där bälte också, har du någon erfarenhet av ett sånt?