BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag har reumatism o graviditeten, ska fråga om igångsättning eller snitt. Mår sjukt dåligt. Men är de bm man ska prata om eller ska ja prata me min reumatolog? Nån som har lite mer koll?
Jag har reumatism o graviditeten, ska fråga om igångsättning eller snitt. Mår sjukt dåligt. Men är de bm man ska prata om eller ska ja prata me min reumatolog? Nån som har lite mer koll?
[quote=76248588][quote-nick]Milleman skrev 2016-01-19 23:05:56 följande:[/quote-nick]Min bm tar inga såna samtal med mig utan hänvisar till doktorn. Jag vet inte riktigt vad en reumatolog gör som inte en läkare gör men hen kanske kan skriva intyg om din situation.
Min läkare vill prata med mig om igångsättning men jag tycker det är så tidigt att besluta om sånt. Plus att om det är ett stort barn rekomenderas ju inte igångsättning. Så svårt.[/
Ja de ä ju jätte svårt, finns ju risker me sånt också som man vill veta mer om, men orkar inte göra nått nästan det är verkligen jätte jobbigt. Så ja vet inte va man ska göra, försöker läsa så om igångsättning men man hör ju massa olika så :s
En nyfiken fråga. Hur mycket rör er partner på magen och själv vill känna efter sparkar osv?
En nyfiken fråga. Hur mycket rör er partner på magen och själv vill känna efter sparkar osv?
Denna graviditeten flyter inte på. Nyss varit hos bm för minskade (nästintill obefintliga) fosterrörelser. Hjärtljuden lät bra men hon fick inte heller gehör när hon buffade och tryckte. Så nu ska vi avvakta till kl 13. Är inte bebisen mer aktiv då ska vi till antenatalakuten.
Denna graviditeten flyter inte på. Nyss varit hos bm för minskade (nästintill obefintliga) fosterrörelser. Hjärtljuden lät bra men hon fick inte heller gehör när hon buffade och tryckte. Så nu ska vi avvakta till kl 13. Är inte bebisen mer aktiv då ska vi till antenatalakuten.