BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Vecka 36 idag
Vecka 35 imorgon :)
Lyx. Verkligen nära för dig nu! Vecka 34 i morgon för mig! Börjar lessna ur nu!
V 34 idag, 48 dagar kvar!!!! :D
Ja.. börjar tom drömma om att börja rida lite snart igen känns lite som att målet är i sikte nu och man kan planera för tiden när bebisen kommit Då har jag ju "bara" 34 dagar kvar!
V.33 idag. Har haft massa sammandragningar idag så idag har inte varit någon rolig dag. Hoppas att det försvinner till imorgon när man påbörjar en ny vecka med massa spring och stress :)
Jag bestämmer över fjärrkontrollen :P haha... Och försöker hålla god ordning i hemmet och ambitionen är att sy lite nu sista veckorna. Ska även baka en del (jag äter glutenfri kost så till fikor efter förlossningen finns inte mycket att köpa och jag vill inte att andra försöker baka till mig).
Sen spelar jag spel med sonen och sånt :)
Vi har bf samma dag. Men jag tänkte att bebis gärna får komma 27/3. Då är mina föräldrar på besök så barnvakt fixad :P
V.33 idag. Har haft massa sammandragningar idag så idag har inte varit någon rolig dag. Hoppas att det försvinner till imorgon när man påbörjar en ny vecka med massa spring och stress :)
Jag vet inte, bm på förlossningen sa att det kunde ta upp till 2 veckor innan det ändrades, jag känner dock ingen skillnad mot innan, fick två påsar dropp. Ska till min bm på torsdag så då får vi väl se om det gått upp något.
Oj hoppas det är bättre på torsdag då:)