BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Va dock väldigt jobbigt att sitta där på förlossningen och lyssna på en skrikande kvinna och känna att jag har 7 veckor kvar haha. Ja ville oxå vara där av den anledningen
Ja, jag vill också upp på hästryggen igen. Tur man har medryttare så pållarna hålls igång! Hoppas på att kunna tävla på sensommaren/hösten :)
Vad gör ni om dagarna? Jag försöker planera in något litet några dagar i veckan så jag inte går här hemma och deppar ihop när mannen jobbar och barnen är i skolan!
Någon mer som använder tens? När jag satte på den nu ikväll började bebisen sparka hårt. Efter 10 min stängde jag av den. Hon blev lugn. För att se om det kunde vara tensen startade jag den igen och det dröjde inte 30 sek innan hon började sparka hårt!! Stängde av den direkt.
Fler som upplever att bebisen märker av tensen?
Någon mer som använder tens? När jag satte på den nu ikväll började bebisen sparka hårt. Efter 10 min stängde jag av den. Hon blev lugn. För att se om det kunde vara tensen startade jag den igen och det dröjde inte 30 sek innan hon började sparka hårt!! Stängde av den direkt.
Min gamla åsna har bara gått och skrotat sen han försökte stryka av mig under ett träd i somras :-P brukar säga att han har ADHD precis som matte svårriden men en total ängel att ta hand om, är därför han fortfarande lever..
Jag håller på och gissar och tapetserar och lite så
Haha. Låter ju som en fantastisk häst :) jag har 3 islandshästar, varav 2 är unga. Det kliar i fingrarna att få träna dem :D
Nja... Han har sina dagar, kan vara fantastisk att rida men kan lika väl ställa sig och bara stå och göra absolut ingenting eller välja att göra allt för att få göra som han vill... Han ÄR faktiskt ganska fantastisk ändå, är det en nybörjare på ryggen skulle han inte ens drömma om att uppföra sig illa (går i form som en dressyrhäst på elitnivå och är hur mjuk och fin som helst) och han är så snäll att handskas med från marken så det är nästan löjligt..
Islänningar är härliga så mycket krut i dem
Hästar är verkligen inte dumma, även om deras storlek på hjärna jämförs med en valnöt :D