BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Tog en lergigan nu och hoppas på att kunna komma till ro. Mina ben gör fruktansvärt ont så rastlösa är dom. Imorgon blir det till att stanna hemma från praktiken och vila. Fick tag på killen tillslut och nu känner jag mig lite lugnare inombords också.
Godnatt på er allihopa och lycka till :)
slutat blöda idag. hoppas på de bästa nu idag. Vul
Hello Girls! jag var på vul igår! Den lilla räkan är 4,8 mm lång och hjärtat tickar! jippie! och mina beräkningar stämde -1 dag! så v 6+1 idag!
Ni som äter Lergigan, äter ni vanlig el comp? läste att man ev ska undvika compen pga coffeinet, men om jag inte dricker nåt kaffe el cola å endast 1 kopp te borde det väl inte vara nån fara? om jag tar de vanliga misstänker jag att jag knappt kommer fungera då jag redan är fruktansvärt trött som det är...
Hej!
Jag har haft känningar i över en vecka som tyder på foglossning. Hur det än är möjligt? värker liksom neråt, samt ner mot insidan låren och bak mot ryggen.
Hade inga problem över huvudtaget när jag väntade sonen så jag är lite chockad!
Gör inte ont när jag går eller så som tur är, men känner av det främst när jag ligger ner.
Någon annan som har problem med sömnen? Är så trött att jag knappt kan stå, men ändå svårt att sova.
Humöret ska vi inte ens nämna, stackars min sambo som framför allt får ta allt. Ber om ursäkt hinner jag göra emellan som tur är. Det bara smäller till-. finns ingen stubin alls!
Illamående till och från, men trodde det skulle vara värre. Använder ett sånt där akupressurarmband- funkar för mig!
Fått köpa en ny BH så tuttarna får plats! :D Kan knappt ha armarna längs sidorna för att det gör så ont.
Hur är det med er andra? :)
Jag glömde mina armband hemma idag :( Mår så sjukt illa hela tiden, idag lyckades jag tillomed kräkas så det kom spya ur näsan (kan INTE rekommenderas), så jäkla vidrigt, så nu sitter jag här på jobbet och tycker vansinnigt synd om mig själv med en lukt av spya i näsan hela tiden.... vet inte vad jag ska göra... jobbar som sjuksköterska så det känns rätt jobbigt att stå med patient när man känner att man måste kräkas....
även provat ingefära (naturgodis?) men fy tusan va äckligt det är, men har hört att det ska kunna hjälpa och igår tyckte jag illamåendet blev liiite bättre av det men idag får jag inte i mig... :( suck. Om nån har nåt bra tips mot illamåendet mottages det TACKSAMT! Postafen hjälper inte alls...
Hej alla,
Hoppas dett är ok att jag också hoppar in här. :)
Är i 6+2 idag.
Igår fick jag så himla ont i vänstra sidan av magen så jag åkte in till gynakuten, har inskrivning om 3 veckor.
Där gjordes VUL, man såg endast en svart fläck, läkaren tyckte det var lite märkligt att de tinte syntes något foster men sa att det "kunde" vara normalt.
Det som gjorde ont var en cysta på vänster äggstock, dock en godartad som förhoppningsvis försvinner av sig själv.
Men nu förstår ni säkert att jag är lite orolig över att det inte syntes något foster utan bara en svart fläck i livmodern.
Är det något ni andra också är med om? Eller är det något fel?
Har inte så mycket symptom annars förutom att jag är lite mer kissnödig än vanligt och har lite molvärk i magen.
Vill gärna hoppa in här. Är det okej? :)
Hej alla,
Hoppas dett är ok att jag också hoppar in här. :)
Är i 6+2 idag.
Igår fick jag så himla ont i vänstra sidan av magen så jag åkte in till gynakuten, har inskrivning om 3 veckor.
Där gjordes VUL, man såg endast en svart fläck, läkaren tyckte det var lite märkligt att de tinte syntes något foster men sa att det "kunde" vara normalt.
Det som gjorde ont var en cysta på vänster äggstock, dock en godartad som förhoppningsvis försvinner av sig själv.
Men nu förstår ni säkert att jag är lite orolig över att det inte syntes något foster utan bara en svart fläck i livmodern.
Är det något ni andra också är med om? Eller är det något fel?
Har inte så mycket symptom annars förutom att jag är lite mer kissnödig än vanligt och har lite molvärk i magen.
Hoppa in i Facebook gruppen om ni vill :)