• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Cecilia84
    somensvala88 skrev 2015-09-01 10:51:59 följande:

Hoppa in i Facebook gruppen om ni vill :)

Ja, gärna.
    Vad heter den? eller måste man bli inbjuden?
    Är den hemlig? Vi har inte berättat för någon än.
  • bine87
    camillis86 skrev 2015-09-01 08:29:19 följande:

Hello Girls! jag var på vul igår! Den lilla räkan är 4,8 mm lång  och hjärtat tickar! jippie! och mina beräkningar stämde -1 dag! så v 6+1 idag!

Ni som äter Lergigan, äter ni vanlig el comp? läste att man ev ska undvika compen pga coffeinet, men om jag inte dricker nåt kaffe el cola å endast 1 kopp te borde det väl inte vara nån fara? om jag tar de vanliga misstänker jag att jag knappt kommer fungera då jag redan är fruktansvärt trött som det är...

Jag har vanliga, inte comp.
  • Idilia

Jag blir lite trött på mig själv. När jag mår illa tycker jag väldigt synd om mig själv och önskar att det ska gå över. När jag inte mår illa blir jag orolig att något är fel och önskar att det skulle komma tillbaka...

• hondendärtjejen
    Cecilia84 skrev 2015-09-01 11:09:14 följande:

Ja, gärna.

Vad heter den? eller måste man bli inbjuden?

Är den hemlig? Vi har inte berättat för någon än.

Den är så hemlig att man inte kan söka på den. Skicka ett meddelande med din mejladress så blir vi vänner så kan jag bjuda in dig.
  • Sommarmalva
    Idilia skrev 2015-09-01 17:21:04 följande:

Jag blir lite trött på mig själv. När jag mår illa tycker jag väldigt synd om mig själv och önskar att det ska gå över. När jag inte mår illa blir jag orolig att något är fel och önskar att det skulle komma tillbaka...

Hahaha! Känner precis likadant!
  • Sommarmalva
    Nystjärna skrev 2015-09-01 10:29:41 följande:

Vill gärna hoppa in här. Är det okej? :)

Välkommen!
  • Sommarmalva
    Mammut skrev 2015-08-31 10:10:36 följande:

Hallå! ?

Plussat i helgen och väntar 5:an.

Visst fanns det en hemlig fb-grupp

man kunde gå med i med bf april?

Nån som vet?

Åh så spännande med nr 5! Vilken vecka är du i? Själv väntar jag nr 4 och är i v9
  • Zigluc

Hej h! Får man hoppa in här?! Väntar andra barnet med BF 29 Apeil enligt mina beräkningar:) känns dock lite oroligt så jag inte har några symtom alls:/ kan man få tid till VUL på de grunderna tro?

• Zigluc

Ok shit vad mycket fel det blev där haha! Autocorrect är inte min vän!

Svar på tråden BF april 2016