BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Det finns ju ett gäng apriltrådar här inne så det kanske är mer ös i någon annan?
Finns bla en som heter nåt i stil med "Bf mars/april för oss som vill prata här på familjeliv"
Verkar dött här inne nu, hur kommer det sig ?
Jag vet inte varför, men tråkigt tycker jag :(
Super nervös VUL om 1,5 h!! :/
Jag läser också här och är inte med på fb, gillar också att det är mer anonymt här :)
Och så är det skönt att det är fler som är nojiga än bara jag! Under förra graviditeten var jag också orolig och hade svårt att njuta av graviditeten, speciellt fram tills jag började känna rörelser. Trodde jag skulle vara lugnare med andra, men är orolig nu eftersom det inte syntes något foster på första VUL - har ett andra på onsdag nästa vecka, känns som att tiden går så sjukt långsamt...
Vad roligt att göra det med din familj. Vi har inte berättat för någon alls än, vi har liksom inte hunni smälta det själva än. När berättade ni?
Om man går från senaste mens är jag i 6+4. Men när jag gjorde vul så trodde läkaren att det inte var så långt.
Då ska jag också boka in ett till ul privat. :)
Ja, har 2 veckor kvar till inskrivning, bokade i måndags.
Jag vill också att det ska gå lite snabbare nu. :)
Var på första samtalet hos bm idag. Kändes bra, fick stort förtroende för henne. Fick tid för ul den 7/10. Då är jag i vecka 13. Känns som ett bra datum. Den femte är första dagen i andra trimestern, så då kan man ju vänta till efter ul med att berätta. Kommer ju säker bli bakåtflyttad några dagar ändå.