• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • imsevims
    linuslotta skrev 2015-09-02 10:53:06 följande:

Ny "hemlig" grupp finns nu på FB. Där ALLA som vill får gå med ! Bara så säg till så lägger vi till er där ! ????

Jag är gärna med!
  • linuslotta
    imsevims skrev 2015-09-02 11:03:38 följande:
    Jag är gärna med!
    Ditt namn eller mailadress behöves ????
  • Sommarmalva
    Issi skrev 2015-09-02 10:04:25 följande:

VAD TUSAN, får man inte äta lakrits när man är gravid!?!?! läste precis det på 1177, har helt missat. Och jag som älskar lakrits och lätt kan äta mycket av den varan... typiskt.

Väntar nu mitt fjärde barn och har aldrig hört att lakrits ska vara så farligt. Att det kan vara blodtryckshöjande har jag hört, så har man högt blodtryck som gravid är det ju inte så bra... Aldrig hört om nåt annat.....
  • sofia91

Hej!

Vi plussade för snart två veckor sedan med vårat andra barn BF 29/4 :)

• imsevims

Har skickat meddelande till dig :)

linuslotta skrev 2015-09-02 11:17:10 följande:

• Cecilia84
    linuslotta skrev 2015-09-02 11:17:10 följande:
    Hej,
    Jag skickade precis meddelande til dig med min mailadress,vill också väldigt gärna vara med i FB-gruppen. :)
  • squib

VAD TUSAN, får man inte äta lakrits när man är gravid!?!?! läste precis det på 1177, har helt missat. Och jag som älskar lakrits och lätt kan äta mycket av den varan... typiskt.

Va??? Var stod det, det? Kan inte vara sant. Jag åt laktos konstant med min dotter. Så väldigt skadligt kan det inte vara då hon var fullt frisk.
  • squib

Va??? Var stod det, det? Kan inte vara sant. Jag åt laktris konstant med min dotter. Så väldigt skadligt kan det inte vara då hon var fullt frisk.
  • somensvala88

finns en till jätte trevlig grupp på Facebook. Den är hemlig ingen kan se den så vill ni vara med måste ni adda mig i så fall :)

• Hiroi

Hej alla glada! 

Tänkte också hoppa in här :)

Vi väntar nu äntligen vårat "tredje" (andra) då vi förlorade en son i januari i v13+5 men upptäcktes först vid RUL i v18.

Nu hoppas vi att det går hela vägen och so far so good. Illamående som heter duga och ömma bröst! :)

Den är beräknade till den 25/4!
    Hur går jag med i den gruppen på FB ? Den är helt osynlig väl ? Då vi inte berättat det för någon ännu :)

Svar på tråden BF april 2016