BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Ny "hemlig" grupp finns nu på FB. Där ALLA som vill får gå med ! Bara så säg till så lägger vi till er där ! ????
VAD TUSAN, får man inte äta lakrits när man är gravid!?!?! läste precis det på 1177, har helt missat. Och jag som älskar lakrits och lätt kan äta mycket av den varan... typiskt.
Hej!
Vi plussade för snart två veckor sedan med vårat andra barn BF 29/4 :)
Har skickat meddelande till dig :)
Ditt namn eller mailadress behöves ????
VAD TUSAN, får man inte äta lakrits när man är gravid!?!?! läste precis det på 1177, har helt missat. Och jag som älskar lakrits och lätt kan äta mycket av den varan... typiskt.
finns en till jätte trevlig grupp på Facebook. Den är hemlig ingen kan se den så vill ni vara med måste ni adda mig i så fall :)
Hej alla glada!
Tänkte också hoppa in här :)
Vi väntar nu äntligen vårat "tredje" (andra) då vi förlorade en son i januari i v13+5 men upptäcktes först vid RUL i v18.
Nu hoppas vi att det går hela vägen och so far so good. Illamående som heter duga och ömma bröst! :)
Den är beräknade till den 25/4!
Hur går jag med i den gruppen på FB ? Den är helt osynlig väl ? Då vi inte berättat det för någon ännu :)