• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Emmmmm

Ang lakrits så är det väl i obcena mängder då det kan ge högt blodtryck (som inte är så bra som gravid). Så ni kan nog tagga ner lite ;))

• linuslotta
    Hiroi skrev 2015-09-02 14:23:11 följande:

Hej alla glada! 

Tänkte också hoppa in här :)

Vi väntar nu äntligen vårat "tredje" (andra) då vi förlorade en son i januari i v13+5 men upptäcktes först vid RUL i v18.

Nu hoppas vi att det går hela vägen och so far so good. Illamående som heter duga och ömma bröst! :)

Den är beräknade till den 25/4!
    Hur går jag med i den gruppen på FB ? Den är helt osynlig väl ? Då vi inte berättat det för någon ännu :)

Vill du vara med i gruppen april på FB så skicka ditt namn eller mailadress till mig eller till H1ssa
    Gruppen är hemlig.
  • Hallonblomman

Hej hej.

Plussade igår med 3e barnet. Har en dotter som är 6 år (dagen till ära) o en son på 3.5 år. Det kom lite som en chock att jag var gravid igen även om det var planerat då det har tagit 1 år o bli gravid de andra 2 gångerna o nu gick det på andra försöket... o då var min man bara hemma 1 dag på den veckan jag skulle ha ÄL ???? Men vi är glada ????

• Zigluc
    linuslotta skrev 2015-09-02 10:53:06 följande:

Ny "hemlig" grupp finns nu på FB. Där ALLA som vill får gå med ! Bara så säg till så lägger vi till er där ! ????

Jag är gärna med! Har skickat meddelande:)
  • Lia_78

Tråkigt om denna ska dö ut. Själv är jag inne och läser ca 1 gång om dagen och ibland skriver av mig rigält.

• Maalon

Jättetråkigt att folk lämnat tråden :/ Känns som dom flest vill ha hemliga grupper på fb, något som jag absolut inte vill vara med i och då ska man helt plötsligt inte ha någon att prata med här :/

Hursomhelst.. 
    Enligt mina beräkningar gick jag in i vecka 8 i tisdags. Tröttheten kommer och går, oftast har jag energi på förmiddagarna men däckad på eftermiddagar och kvällar. Illamående till och från men väldigt svagt och det är sällan jag kräks av det. Tror kanske att jag börjat känna av någon slags foglossning, men vet inte alls säkert. Har inskrivning 9/9 så får höra med barnmorskan då :)
    Gör ett tidigt ultraljud på privatklinik den 22a, längtar sååå mycket :D

• linuslotta
    Maalon skrev 2015-09-03 09:34:58 följande:

Jättetråkigt att folk lämnat tråden :/ Känns som dom flest vill ha hemliga grupper på fb, något som jag absolut inte vill vara med i och då ska man helt plötsligt inte ha någon att prata med här :/

Hursomhelst.. 
    Enligt mina beräkningar gick jag in i vecka 8 i tisdags. Tröttheten kommer och går, oftast har jag energi på förmiddagarna men däckad på eftermiddagar och kvällar. Illamående till och från men väldigt svagt och det är sällan jag kräks av det. Tror kanske att jag börjat känna av någon slags foglossning, men vet inte alls säkert. Har inskrivning 9/9 så får höra med barnmorskan då :)

Varför välja ?? Man kan vara med på båda ställena. Det vill jag i alla fall
  • Cecilia84
    Maalon skrev 2015-09-03 09:34:58 följande:

Hursomhelst.. 

Ja, håller med.

Jag känner precis somdu, tröttheten komer och går. Ä ocksår helt slut på kvällarna och måste lägga mig kl 9 absolut senast, annars somnar jag iallafall. :)
    Har mensvärk som kommer och går, då blir jag illamående med fast bara lite grann.
    Jag har inte inskrivning förrän 18/9, känns som om tiden segar sig fram.
    Funderar på att som du göra ett tidigt ultraljud på privatklinik snart, känns inte som jag tror på det riktigt förrän jag fått se att det finns nåt därinne. :)
Svar på tråden BF april 2016