BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Ang lakrits så är det väl i obcena mängder då det kan ge högt blodtryck (som inte är så bra som gravid). Så ni kan nog tagga ner lite ;))
Hej alla glada!
Tänkte också hoppa in här :)
Vi väntar nu äntligen vårat "tredje" (andra) då vi förlorade en son i januari i v13+5 men upptäcktes först vid RUL i v18.
Nu hoppas vi att det går hela vägen och so far so good. Illamående som heter duga och ömma bröst! :)
Den är beräknade till den 25/4!
Hur går jag med i den gruppen på FB ? Den är helt osynlig väl ? Då vi inte berättat det för någon ännu :)
Hej hej.
Plussade igår med 3e barnet. Har en dotter som är 6 år (dagen till ära) o en son på 3.5 år. Det kom lite som en chock att jag var gravid igen även om det var planerat då det har tagit 1 år o bli gravid de andra 2 gångerna o nu gick det på andra försöket... o då var min man bara hemma 1 dag på den veckan jag skulle ha ÄL ???? Men vi är glada ????
Ny "hemlig" grupp finns nu på FB. Där ALLA som vill får gå med ! Bara så säg till så lägger vi till er där ! ????
Verkar dött här inne nu, hur kommer det sig ?
Jag vet inte varför, men tråkigt tycker jag :(
Super nervös VUL om 1,5 h!! :/
Tråkigt om denna ska dö ut. Själv är jag inne och läser ca 1 gång om dagen och ibland skriver av mig rigält.
Jättetråkigt att folk lämnat tråden :/ Känns som dom flest vill ha hemliga grupper på fb, något som jag absolut inte vill vara med i och då ska man helt plötsligt inte ha någon att prata med här :/
Hursomhelst..
Enligt mina beräkningar gick jag in i vecka 8 i tisdags. Tröttheten kommer och går, oftast har jag energi på förmiddagarna men däckad på eftermiddagar och kvällar. Illamående till och från men väldigt svagt och det är sällan jag kräks av det. Tror kanske att jag börjat känna av någon slags foglossning, men vet inte alls säkert. Har inskrivning 9/9 så får höra med barnmorskan då :)
Gör ett tidigt ultraljud på privatklinik den 22a, längtar sååå mycket :D
Jättetråkigt att folk lämnat tråden :/ Känns som dom flest vill ha hemliga grupper på fb, något som jag absolut inte vill vara med i och då ska man helt plötsligt inte ha någon att prata med här :/
Hursomhelst..
Enligt mina beräkningar gick jag in i vecka 8 i tisdags. Tröttheten kommer och går, oftast har jag energi på förmiddagarna men däckad på eftermiddagar och kvällar. Illamående till och från men väldigt svagt och det är sällan jag kräks av det. Tror kanske att jag börjat känna av någon slags foglossning, men vet inte alls säkert. Har inskrivning 9/9 så får höra med barnmorskan då :)
Hursomhelst..