• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • sofffi

jag var på vul i fredags och allt såg bra ut , blev dock bakåtflyttad en vecka trodde hon så är nu i v 10 ( egentligen då v 9) var skönt att se lilla hjärtat , för er som bara sett en svart prick hoppas jag det är för att ni är lägre gångna än ni tror då som mig och att de syns på nästa ultraljud :)

• Elyssa81
    Acire85 skrev 2015-09-01 21:21:45 följande:

tråkiga nyheter

Gick det inte bra idag på vulet? Visst skulle du göra det idag!
  • H1ssa

Jag kommer tillbaka hit, var med i FB-gruppen tills nu. Tycker det är lättare på facebook. Det har tyvärr visat sig att inte alla har varit välkomna, och eftersom det inte finns någon administratör som bestämmer vem som får vara med eller inte här, passar nog det här forumet mig bättre trots allt :)

Hoppas att jag är välkommen tillbaka

• Cissi90
    H1ssa skrev 2015-09-01 22:53:54 följande:

Jag kommer tillbaka hit, var med i FB-gruppen tills nu. Tycker det är lättare på facebook. Det har tyvärr visat sig att inte alla har varit välkomna, och eftersom det inte finns någon administratör som bestämmer vem som får vara med eller inte här, passar nog det här forumet mig bättre trots allt :)

Såklart du är :)
  • Acire85
    Elyssa81 skrev 2015-09-01 22:16:31 följande:

Gick det inte bra idag på vulet? Visst skulle du göra det idag!

ja nä de gick inte bra
  • linuslotta
    H1ssa skrev 2015-09-01 22:53:54 följande:

Att det får gå till så. Jag är så arg o irriterad att jag kokar. Gjorde som du, lämnade den sidan. Usch så oseriöst !
  • MeMon
    Acire85 skrev 2015-09-01 21:21:45 följande:

tråkiga nyheter

Vad tråkigt :( Tillåt dig att sörja nu så hittar ni nya krafter till nya försök. Vägen till barn är för vissa lite längre men de allra flesta lyckas till slut ändå...
  • Idilia

Vad tråkigt att fb-gruppen inte blev något bra. Jag är med i en som heter gravida med bf 2016 och den verkar bra. Förutom att jag kräks på allt pojk/flick-snack. Jag behöver inte veta vad det är för kön på bebisen för att kunna inreda bebisens rum. (Vill inte starta en debatt med er här som tycker tjejer ska ha rosa och killar blått, vill bara förklara varför jag blir trött på gruppen ibland. Vi är ju olika och är extra känsliga när vi är gravida). Nu ska iofs inte min bebis ha något eget rum än så länge utan vi samsover så... Sen är jag med i en grupp som heter nära gravid och en som heter gravida feminister. Så jag är ganska nöjd :) Och så har jag ju er här.

Ikväll har jag föräldramöte. Känner mig lite nervös då mitt illamående kommer på kvällen. Vet inte riktigt hur jag ska kunna få i mig tillräckligt med mat på rätt tider för att inte spy. Hm... Kanske ett bra första intryck föräldrarna får av mig ;)

• imsevims

Nä den där fb-gruppen blev väl kanske inte så bra :/ Men kan inte någon annan, som är liiite mer teknisk än mig ;) fixa ihop en ny grupp? En grupp som är till för alla, där gruppen är allas och med flera administratörer. Det är ju så himla mycket smidigare att hänga på fejjan :)

• Acire85
    MeMon skrev 2015-09-02 07:34:17 följande:

Vad tråkigt :( Tillåt dig att sörja nu så hittar ni nya krafter till nya försök. Vägen till barn är för vissa lite längre men de allra flesta lyckas till slut ändå...

ja jätte tråkigt. de säger jag är stark. men orkar inte vara stark längre. trodde aldrig de kunde vara så här jobbigt. hur många tårar ska de finnas egentligen. å vad är de att gråta om. ja jag hoppas att vi lyckas nån gång. finns så mkt tankar vad är fel osv osv. jobbigt läge. å gör de inte bättre man ser andra lyckas heller.. men all lycka till er andra är de väl vår tur snart. ps jobbigare är de när lillasyster ska ha 1 till.. ds önskar er all lycka
Svar på tråden BF april 2016