BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag är i 9+5 och upplever samma sak, mår inte alls lika illa idag och brösten känns knappt. Hoppas på spökvecka och inget annat. Har UL på måndag innan min inskrivning, väldigt schysst tycker jag så att man vet att man inte skriver in sig i "onödan". Sedan skaj ag göra KUB i v 13...
Jag måste också äta hela tiden för att hålla illamåendet i chack.... Har också en hemsk smak i munnen, tror det är den jag mår mest illa av faktiskt. Blir värre efter att jag druckit.
Är 9+5 tidigt för inskrivning? Jag går och klagar över att jag får vänta så lång tid och min inskrivning kommer vara på 8+1 haha :P Jag bor för övrigt i Norge så det skiljer sig väl säkert från svenska system :)
Håller med dig.
Om man kan göra tester för att se avvikelser tycker JAG att man tar chansen till det. Oavsett hur efterlängtat barnet är så är det inte rätt att sätta barn till världen som kanske kommer lida sig igenom livet. Då tänker man ju mer på sig själva än det kommande barnet. Och dessutom har man fler barn sedan innan så kommer ju tiden inte kanske räcka till för det barnet på samma sätt OM det föds ett barn men någon sjukdom.
MEN detta är min åsikt (o troligen kommer inte alla tycka som jag)
Igår tog jag mig i kragen och åkte med tvååringen till kolmården. Vi ägnade några timmar åt Bamses värld. Vi hade supertrevligt.
Men idag behöver jag inte fundera på om jag har foglossning eller inte. Hade jätteont i ljumskarna när jag skulle somna och jag har fortfarande ont. Är bara i vecka 7+5 så det känns ju inte så bra.