BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Tack för svar tjejer, blir lite lugnare nu men känns ändå rätt tungt... ALLA symtom är typ borta... behöver inte ens småäta längre :( När jag mådde som värst illa förra veckan å bara kräktes hela tiden önskade jag över allt annat att det skulle sluta och att jag skulle få må bra igen, och nu när det är så så känns det jättejobbigt och jag vill må liiite illa "bara för att" . Ingen blödning ännu iaf så det är ju alltid nåt! Håll tummarna för mig i em när jag ska till gyn för vul. Vill inget hellre än att se ett litet hjärta...
Nu har jag kommit hem från inskrivningen. Superhärlig barnmorska, så allt känns jättebra. Skönt att jag är ledig idag så jag kan slänga mig över alla böcker och tidningar jag fick med mig :D Blir inbokad för rul inne i trondheim runt vecka 18 precis som jag räknat med :)
Hej allihop!
Skulle behöva lite råd av er.
Det är bara en i min arbetsgrupp som vet att Jag är gravid, och det är den ytterst ansvariga (vi är även vänner privat). Vi har haft en tillförordnad chef ett tag och vi trodde att vi skulle prata med honom samt vår enhetschef. Vi har därför suttit och skrivit på en ny tjänst som kan passa mig nu när Jag är gravid och efter, eftersom min nuvarande tjänst är långa dagar och sena sena kvällar.
Men! I måndags sattes den nya chefen in och jag känner smått panik för denna chefen vet inte riktigt vem Jag är och hur jag arbetat mig upp i organisationen från ingenting.
Hur ska jag göra? Hur ska jag bemöta detta? Vet inte riktigt när jag borde berätta längre eftersom denna nya chefen inte känner mig spm TF och enhetschefen gör.
Men om du nu skrivit på en ny tjänst så är det ju den som gäller, eller? Eller är den bara tillfällig? Spelar det någon roll vilken chef det är?
Men om du nu skrivit på en ny tjänst så är det ju den som gäller, eller? Eller är den bara tillfällig? Spelar det någon roll vilken chef det är?
Ville bara berätta att jag precis gjort vul och att allt såg bra ut, trots att alla mina symtom är borta! så räkan är nu 13,9 mm lång och hjärtat slår! Så nedrans underbart! :)
Ville bara berätta att jag precis gjort vul och att allt såg bra ut, trots att alla mina symtom är borta! så räkan är nu 13,9 mm lång och hjärtat slår! Så nedrans underbart! :)
Hoppar in här plussade för ca 2 veckor sedan :) är mitt tredje barn! Väldigt kul även om jag är rädd för livet som 3 barns mamma. Finns det någon tre barns mamma här? Hur är det?
Har berättat för en del vänner och varenda en har sagt OJ då blir du ju tre barns mamma vad jobbigt?
Jag är säkert jätte larvig men stör mig på det. Det låter som att det ska vara någonting dåligt.
Inte trebarnsmamma men blivande åtta ;) Vad jag kan minnas så hängde 3an bara med. Tyckte det var större omställning från 1 till 2 i så fall. Grattis till dig!
Hoppar in här plussade för ca 2 veckor sedan :) är mitt tredje barn! Väldigt kul även om jag är rädd för livet som 3 barns mamma. Finns det någon tre barns mamma här? Hur är det?
Har berättat för en del vänner och varenda en har sagt OJ då blir du ju tre barns mamma vad jobbigt?
Jag är säkert jätte larvig men stör mig på det. Det låter som att det ska vara någonting dåligt.