BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Minus75 och SommarDahlia, beklagar :( Åh, vad man önskar att ingen skulle behöva råka ut för missfall. Hoppas ni snart får ett plus på stickan igen!
Tack för tips om restless legs. Var på apoteket igår och köpte magnesium. Tjejen i kassan led själv av rätt kraftig RLS och hon har blivit helt symtomfri efter att ha börjat äta magnesium. Så nu hoppas jag att jag slipper krypningarna i benen.
Annars börjar mina symtom försvinna, brösten ömmar INTE alls och känns som att de blivit lite mindre t.om. Längtar till mitt VUL på fredag!
Är också uppe och kissar 1-2 ggr per natt. Tycker inte jag dricker direkt mycket men ändå så kissar jag mängder känns det som. Läste nånstans att man samlar på sig vätska under dagen som kommer ut på natten sen. Om det nu stämmer eller inte vet jag inte men känns nästan så för mig. På dagarna kissar jag inte direkt mycket.
Vecka 11 imorrn. Saaaakta framåt.
Blödde mycket imorse med klumpar :( inne på gynakuten på VUL, men allt såg bra ut, och hon tyckte 6+6 såg ut att stämma. Blir sjukt orolig av det här, hoppas det slutar snart
Jag vaknar vid fem varje morgon och är kissnödig
Allt chill här på hotellet. Dricker en gainomax och tar det lugnt. Molvärk just nu som stör men illamåendet är borta iallafall. Spydde när jag kom hit. Som tur är så vet kollegan som jobbade nu om att jag är gravid.
Godkväll tjejer :)
Alltså syns det på er som väntar sitt andra elle tredje etc? Syns tydligt på mig kvällstid o mina ord byxor jan jag inte ha ens dagtid. V 9 imorgon...:hallå liksom. Lite väl tidigt? Svårt att dölja då jag vanligtvis är platt om magen :(
Alltså syns det på er som väntar sitt andra elle tredje etc? Syns tydligt på mig kvällstid o mina ord byxor jan jag inte ha ens dagtid. V 9 imorgon...:hallå liksom. Lite väl tidigt? Svårt att dölja då jag vanligtvis är platt om magen :(
Hur ofta springer ni på toa under natten?? Jag är i vecka 7+2 och jag har knappt fått sova de senaste två nätterna. Springer hela tiden.
Hur är det för er och hur var det runt den veckan om ni är längre gångna? Detta börjar ju bli löjligt. Helt slut nu..