BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Imsevims! Det så min mamma också. Var jättestor omställning från 1-2 men sen med barn nr 3 och fyra så va det liksom en mer eller mindre gör ingen skillnad :'D
Bm besök idag, blodsocker och blodtryck ska tas och urinprov lämnas .
Vad intressant det här med omställning från ett till flera barn.
Kan ni flerbarnsmammor berätta lite mer?
Vad upplevde ni som svårast?
Jag väntar barn nr 4 och känner att det inte blir så jättestor skillnad. Med trean kändes det inte alls jobbigare, hängde bara med liksom. Den lilla fick hänga med i våra rutiner med skoltider och annat. Är ju så klart enklare nu med när se två största är 8 och 11 år och klarar sig själva. 5 åringen är ju också så pass stor nu. Lite värre när man tex har en som lär sig gå på toa själv när man ammar en liten.... Kan bli lite olyckor
tror den största skillnaden vi kommer ha nu med fyran är att man måste ha större bil. Funkar ju inte med en vanlig längre....
Gokväll! Nån annan som lider av restless legs och har nåt tips? Håller på att bli galen!
Gokväll! Nån annan som lider av restless legs och har nåt tips? Håller på att bli galen!
Hej! Har också plussat och väntar mitt andra barn i april! Var på ul igår och såg den lilla bönan och allt såg bra ut än så länge så hoppas på att allt går väl!
Hej
Vad gör ni ät eran trötthet. Har nyss vaknat och gått upp ur sängen. Börjar jobba kl 14.00 känner mig helt väck i skallen.
Hela denna vecka har varit så. Kan säkert sova 20 timmar per dygn nu men det funkar ju inte med jobb och familj.
Hej tjejer. Jag måste tyvärr lämna er då MA upptäcktes idag. :(
Hoppas att ni får era små godingar i april och att det går bra för er. Jag får jaga vidare i någon annan BF-grupp senare.
Kram på er!