• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Pauliina
    Minus75 skrev 2015-09-11 15:44:22 följande:

Hej tjejer. Jag måste tyvärr lämna er då MA upptäcktes idag. :(

Hoppas att ni får era små godingar i april och att det går bra för er. Jag får jaga vidare i någon annan BF-grupp senare.

Kram på er!

Styrkekramar!
  • squib
    Pauliina skrev 2015-09-10 08:31:08 följande:

Bm besök idag, blodsocker och blodtryck ska tas och urinprov lämnas .

Hur gick bm besöket? När är ditt ul? :)
  • Flerattälska
    Minus75 skrev 2015-09-11 15:44:22 följande:

Hej tjejer. Jag måste tyvärr lämna er då MA upptäcktes idag. :(

Hoppas att ni får era små godingar i april och att det går bra för er. Jag får jaga vidare i någon annan BF-grupp senare.

Kram på er!

Nej fy så tråkigt :(
  • Pauliina
    squib skrev 2015-09-11 21:02:24 följande:
    Hur gick bm besöket? När är ditt ul? :)
    De gick över förväntan, tack för att du frågar :) järnvärdet låg på 146 utan att ha ätit Niferex. Har haft så lågt som under 100 med mina pojkar. Blodtryck 107/81 - excellent. Jag bad henne ta blodprov för att kolla hcg nivån för att alla symptom är borta, så i början på veckan kommer de svar och då ev tidigt ul som tydligen är möjligt nuförtiden.

Ul blir i slutet på oktober och nu ska man boka de själv, till skillnad från de sista två gångerna, så ska ringa runt 1/10.
  • SommarDahlia

Jag hoppar också av. Fick missfall igår, känns dock helt okej. Hade jag inte haft mina underbara barn redan så har det varit värre. Men ska försöka igen då fort jag slutat blöda. Lycka till alla!

• Flerattälska
    SommarDahlia skrev 2015-09-11 21:27:40 följande:

Jag hoppar också av. Fick missfall igår, känns dock helt okej. Hade jag inte haft mina underbara barn redan så har det varit värre. Men ska försöka igen då fort jag slutat blöda. Lycka till alla!

Men så tråkigt. Jag hoppas att ni snart får en skatt till.
  • bine87

Hur ofta springer ni på toa under natten?? Jag är i vecka 7+2 och jag har knappt fått sova de senaste två nätterna. Springer hela tiden.

Hur är det för er och hur var det runt den veckan om ni är längre gångna? Detta börjar ju bli löjligt. Helt slut nu..

• Moulin
    bine87 skrev 2015-09-12 10:49:42 följande:

Hur ofta springer ni på toa under natten?? Jag är i vecka 7+2 och jag har knappt fått sova de senaste två nätterna. Springer hela tiden.

Hur är det för er och hur var det runt den veckan om ni är längre gångna? Detta börjar ju bli löjligt. Helt slut nu..

Jag är i 9+5 och har varit uppe och sprungit 1-3ggr per natt senaste veckorna, har börjat med att inte dricka vatten  innan jag ska lägga mig men desto mer på dagarna. Det känns konstigt om man redan nu blivit van vid att ha uppdelad sömn :) 
  • bine87
    Moulin skrev 2015-09-12 11:07:05 följande:

Jag är i 9+5 och har varit uppe och sprungit 1-3ggr per natt senaste veckorna, har börjat med att inte dricka vatten  innan jag ska lägga mig men desto mer på dagarna. Det känns konstigt om man redan nu blivit van vid att ha uppdelad sömn :) 

Jag har varit uppe 6 ggr.. Och vaknade med världens värk i magen och var tvungen att äta och trodde jag skulle spy igen. Så både hunger och toaspring har varit ett problem. Och jag åt innan jag sov och drack inte farligt mycket innan jag somnade. Gick ändå på toa tre grr timmen innan jag la mig. Helt galet detta. Och första dagen tillbaka på hotellet och jobbar själv också. Hoppas det är lugnt. Får förbereda massa snacks så jag har att tugga på helt enkelt.
Svar på tråden BF april 2016