BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag går privat. Fick kalla handen när jag försökte att förklara min oro på MVC. (Fick bråka mig till en tid för ul förra gången också, då jag var säker på att något inte stod rätt till. Blir galen på att inte bli tagen på allvar)
Jag skulle kunna kolla varannan dag och ändå vara lika orolig, så jag får helt enkelt bara ge mig till tåls till den 29/9 nu.
Någon mer som känner som jag om sin kropp?! Tror inte mitt huvud fattat att jag är gravid än... Magen har vuxit och jeans sitter inte så skönt längre... Vill bara ha pösiga tröjor på mig och trycker in mig i jeans fast det är obekvämt. Jag vill helt enkelt inte se gravid ut! Har aldrig känt så här innan, har ju ändå tre barn. Hoppas att det blir bättre efter kub nästa vecka då jag förhoppningsvis får se ett hjärta slå. Tror det kan grunda sig lite i att jag tror att det faktiskt är min tur att få missfall nu när de andra tre graviditeterna gått bra. Känns väldigt nervöst över kub, tänk om jag fått MA?? Hoppas som sagt det känns bättre efteråt... Vill verkligen inte ha en lite tightare tröja där man ser magen! Finns det någon som känner/har känt likadant?
Vilket datum ska du på vul? Vi har kub den 24 ska iväg i morgon o ta blodprovet inför kuben, inte min favoritsysselsättning jag tror också lite på tvillingar... Har tvillingar på båda sidor av släkten, och har dessutom blivit spådd att få det, så ja.... Man vet aldrig... Blir spännande!
Ja visst går tiden sakta! Veckorna som brukar flyga fram annars.....
Jag har berättat för mamma, min syster och min kompis. Resten får vänta till efter kub-testet.
Mamma höll på att trilla av stolen då jag och syrran berättade för henne samma dag att båda var gravida
Jag har berättat för mamma, min syster och min kompis. Resten får vänta till efter kub-testet.
Mamma höll på att trilla av stolen då jag och syrran berättade för henne samma dag att båda var gravida ![]()
Jag hade glömt bort att immunförsvaret blir sämre vid grav. Öroninflammation. Jag har såååå ont! Obligatoriskt seminarium imorgon i skolan jag undrar hur jag ska orka. Däremot har illamåendet försvunnit. Så tacksam för något.
Håller med om att tiden går långsamt. 13 dagar kvar till ul för oss.