BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Blöder lite idag.... Går in i vecka 13 i morgon och är jättenervös! Kommer lite rosa blod i trosorna. Har kub på torsdag så bara att vänta och se. Någon som har erfarenhet av rosa blod?
Jag skulle ha inskrivning idag men igår ringde jag och bokade om. Pga illamående som aldrig släpper har jag åkt hem till mamma och pappa för att få hjälp med dottern. Jag kräks varje morgon och sen står illamåendet uppe i halsen hela dagen. Det är verkligen psykiskt påfrestande att det inte släpper. Jag börjar känna mig deppig. :(
Välkommen! Jag väntar också andra barnet. Min dotter är 3 år. När har ni tänkt berätta för storasyskonet?
Jag skulle ha inskrivning idag men igår ringde jag och bokade om. Pga illamående som aldrig släpper har jag åkt hem till mamma och pappa för att få hjälp med dottern. Jag kräks varje morgon och sen står illamåendet uppe i halsen hela dagen. Det är verkligen psykiskt påfrestande att det inte släpper. Jag börjar känna mig deppig. :(
Blöder lite idag.... Går in i vecka 13 i morgon och är jättenervös! Kommer lite rosa blod i trosorna. Har kub på torsdag så bara att vänta och se. Någon som har erfarenhet av rosa blod?
Hej!
Hoppar gärna in här. Var på kub idag 12+2 bf 3/4.
Kommer antagligen bli planerat snitt så lär bli en Marsbebis men är gärna med här ändå.
Har en son på 4 år. Han fick veta idag, blev helt överlycklig.
Issi, hur har det gått för dig på KUB? och hur lång tid tog det? Jag har tid 12/10 på KS! :)
Hej!
Hoppar gärna in här. Var på kub idag 12+2 bf 3/4.
Kommer antagligen bli planerat snitt så lär bli en Marsbebis men är gärna med här ändå.
Har en son på 4 år. Han fick veta idag, blev helt överlycklig.
Va skönt att höra att man inte är ensam. Jag skrev tidigare om detta men ingen verkade känna igen sig. Jag hade inskrivning igår men kunde inte förmå mig att ta mig dit. Hoppas att vi mår bättre snart så vi kan njuta av det graviditeten :)