• Gert

Nu är plåster rasistiska!

Svenska plåster är för ljusa och anklagas idag för rasism i ett inslag i statliga Sveriges Radio. Det är en vänsterpartist (go figure) som anklagar plåster för att vara rasistiska.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6228751

tinyurl.com/oq2vuww

Give ´em Hell!
  • Svar på tråden Nu är plåster rasistiska!
  • Anonym (Min hudfärg är rasistisk!)
    lintu skrev 2015-08-10 21:23:31 följande:

Nogger ska det vara! Telefonkollaps big time ovan!!!! :(

HAHA! Så jävla FAIL!
  • LFZ82
    Anonym (D) skrev 2015-08-10 21:18:39 följande:
    Va?? Jag var sarkastisk. Du missförstod mig helt, det va inte alls vad jag menade.

Man får tycka precis vad man vill men det börjar bli tröttsamt över att det alltid ska letas och hittas fel i allt.
    Kanske inte är en liten grej för någon annan?
  • LFZ82
    lintu skrev 2015-08-10 21:22:24 följande:

Lyckliga äro de som inte har större huvudbry här i livet än att leta rasistiska tecken i GB-glassarna Nigger & 88:an, Idas sommarvisa och nu i plåstren.

Utgår från att du själv jobbar stenhårt för att stoppa krig och hunger i världen, eftersom du tycker dig att ha rätt att bestämma vad som är viktigt och oviktigt ;)? Bara för att DU tycker att det är en löjlig grej, betyder inte att det är det. Lyckliga äro de som kan leva i sin trygga bubbla...
  • Studentpappa
    LFZ82 skrev 2015-08-10 21:33:24 följande:
    Kanske inte är en liten grej för någon annan?
    Om det är ett problem, varför kan då inte någon som ser det som ett problem tillverka och sälja plåster i de färger de önskar? Måste väl vara ett stort hål i branschen att fylla eller?
  • Anonym (Min hudfärg är rasistisk!)
    Studentpappa skrev 2015-08-10 21:32:02 följande:
    Fy fan va rasistiskt!

Får man inte ha en SVART DOCKA MED I KALLE ANKAS JUL, så ska man FAN INTE FÅ HA EN SVART TEJP!!!

Eller, vänta nu, var det en biege tejp man inte fick ha?

Fattar fan ingenting just nu.
  • FDFMGA

Har man inget annat att bry sig om än att uppröras över att någon tycker att det borde finnas plåster i fler färger, tja - då har man iallafall inga sysselsättningsproblem.

Undrar om det överhuvudtaget finns något som inte kan få tokskallarna i SD att gå i gångSkrattande

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anonym (Påskharen)
    Studentpappa skrev 2015-08-10 21:39:23 följande:
    Om det är ett problem, varför kan då inte någon som ser det som ett problem tillverka och sälja plåster i de färger de önskar? Måste väl vara ett stort hål i branschen att fylla eller?
    Det finns redan, av flera fabrikat.

Svar på tråden Nu är plåster rasistiska!