BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Nja inte direkt några tecken.. lite lätt illamående ibland bara, kissnödig oftare.. Fick ett svagt streck på testet idag också äl + 8. Hoppas så nu efter skrapning i v 15 i somras.
Ditt första?
Jag var 21 när jag blev gravid med vår första är nu 31. Är ju jätteolika situationer alla här är i, så varför skulle inte du passa in? Låter väl som en bra ålder för att börja planera för barn. Håller tummarna för att du är gravid ändå trots att det inte är planerat. ![]()
Första ja
Men egentligen oplanerat OM jag är gravid, så jag passar kanske inte in här. Min sambo vill vänta lite till med barn medans JAG längtar jätte mycket...
Varför ska karlar var så trögstartade? Vi är 28 & 30 och blir inte yngre direkt
Första ja
Men egentligen oplanerat OM jag är gravid, så jag passar kanske inte in här. Min sambo vill vänta lite till med barn medans JAG längtar jätte mycket...
Varför ska karlar var så trögstartade? Vi är 28 & 30 och blir inte yngre direkt
Äl troligen 12e-13e BIM 27e
. Känns som försök nr 864257633 men det är väl det 10e seriösa.
Började med ägglossningstest för 3 månader sen och har då någotsånär koll på när det är nu. (Fast det här med stegring och hur lång tid ägget kan befruktas och exakt timme jag har äl har fortfarande några frågetecken kring sig det är tyvärr ganska individuellt så det går inte att läsa sig till exakt) .
Känns som att det ska kunna ta sig om än man gulligullar 2 dagar innan osv men tydligen inte. Less mens och blir både arg och lessen minst en gång i månaden. Sen har vi ju det här roliga..,
av någon outgrundlig orsak så kan mensen medvetet rent ut sagt jävlas med mig. Tror inte ni att den lyckas ibland bli sen med typ 2-3 dagar bara för sakens skull.
Bara för att man vill ha ett plus med förhoppningsvis efterföljande liten bebis. Ja! Sen nidblödningar och grejer. Jajjemen ! Som ett brev på posten för att höja mina förhoppningar tillsammans med ömmande bröst mm.
Usch, nä nu får det vara nog mens h*lvete. Nu håller du dig borta den här månaden om än jag inte har några symtom att prata om så snälla rara. Håll dig borta! Jag hoppas verkligen från hjärtat att alla får sitt plus snart. Var tvungen att få bitcha lite. Förlåt.
Åh nu sjönk min temp till 36.8. Fortfarande över strecket! Åh hopppas att inte mensen kommer. Och att det är en tillfällig dipp bara...
Hatar den här tiden, för man oroar sig så...
Blankt test nu på morgonen! Ska försöka att inte testa mer utan se om mensen dyker upp eller ej.
Trist.. samma här ![]()
Blankt test nu på morgonen! Ska försöka att inte testa mer utan se om mensen dyker upp eller ej.
El ev ytterst svagt. Men brukar synas nu för mig. Tl är tydligen inte alls att lita på.
Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!
El ev ytterst svagt. Men brukar synas nu för mig. Tl är tydligen inte alls att lita på.