• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fian88

Jag testade med Iloyds testa tidigt och även denna gången dök det upp ett fint rosa streck efter testtiden var slut. Vill bara säga det till alla som funderar på att använda dom. Läs INTE av efter tre minuter! För det blir falskt positivt efter ett tag. Vill inte att någon får upp hoppet i onödan som jag fick första gången det hände.

• Fian88
    Moneal skrev 2015-09-20 07:30:22 följande:
    håller tummarna för dig! :)
    Tack men har försökt så länge nu så förhoppningarna är ganska låga! Fick mensvärk nu, exakt sån som jag brukar få
  • Massor

Här kom mensen 2 dagar för tidigt... Oh well :) får se det som att ägget inte var dugligt.

• Maka94

Trodde jag hade ÄL onsdag/torsdag nån gång.. Men igårkväll och nu har jag sån molande stickande smärta att jag funderar på om ÄL är extremt sen bara.. Eller om det är något annat som håller på att hända.. Kände av typiska ÄL symptom i onsdags..

• Kissekatten2014
    Maka94 skrev 2015-09-20 09:12:21 följande:

Trodde jag hade ÄL onsdag/torsdag nån gång.. Men igårkväll och nu har jag sån molande stickande smärta att jag funderar på om ÄL är extremt sen bara.. Eller om det är något annat som håller på att hända.. Kände av typiska ÄL symptom i onsdags..

Kanske är något annat som händer imagen håller tummarna för det..
  • Norrlandstjejen
    Fian88 skrev 2015-09-20 08:53:59 följande:

Tack men har försökt så länge nu så förhoppningarna är ganska låga! Fick mensvärk nu, exakt sån som jag brukar få

Men nej vad trist! Styrkekramar till dig. Sitter här med mensvärk också men ingen mens än...suck. Kan den bara komma så vi kan börja försöka igen...
  • Moneal
    Maka94 skrev 2015-09-20 09:12:21 följande:

kan ju vara ägget som fäster! säg dubbade äl i onsdags så är det ju ändå ca 3-4 dagar det kan ha färdats och kan mycket väl vara framme :)
  • Moneal
    Fian88 skrev 2015-09-20 08:53:59 följande:

vad tråkigt!! :(

Än känner jag inte av någon mensvärk, bim i dag.

Men jag Hopas det du känner är andra känningar :)
  • Moneal
    Massor skrev 2015-09-20 09:09:15 följande:

Här kom mensen 2 dagar för tidigt... Oh well :) får se det som att ägget inte var dugligt.

Nej vad tråkigt!

bättre lycka nästa gång :)
  • Natalie87W

Hur har det gått för dig? :)

Fian88 skrev 2015-09-19 18:50:49 följande:

Dags för test imorgon! Blir ett Iloyds testa tidigt. Har helt ärligt inte särskilt stora förhoppningar, varför skulle det ha tagit sig nu liksom, enda som är annorlunda mot andra månader är att pmsen inte dykt upp än, och har mycket flytningar. Men klart lite spännande ändå

Var på second hand runda idag och fyndade en underbar barnvagn från början av 60-talet, den är så nära min drömvagn man kan komma så kunde inte låta bli . Den behöver putsas upp lite men det är bara roligt. Får hoppas det kommer en bebis till sommaren som kan sova gott i den!

Svar på tråden BIM September