BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag testade med Iloyds testa tidigt och även denna gången dök det upp ett fint rosa streck efter testtiden var slut. Vill bara säga det till alla som funderar på att använda dom. Läs INTE av efter tre minuter! För det blir falskt positivt efter ett tag. Vill inte att någon får upp hoppet i onödan som jag fick första gången det hände.
Här kom mensen 2 dagar för tidigt... Oh well :) får se det som att ägget inte var dugligt.
Trodde jag hade ÄL onsdag/torsdag nån gång.. Men igårkväll och nu har jag sån molande stickande smärta att jag funderar på om ÄL är extremt sen bara.. Eller om det är något annat som håller på att hända.. Kände av typiska ÄL symptom i onsdags..
Trodde jag hade ÄL onsdag/torsdag nån gång.. Men igårkväll och nu har jag sån molande stickande smärta att jag funderar på om ÄL är extremt sen bara.. Eller om det är något annat som håller på att hända.. Kände av typiska ÄL symptom i onsdags..
Tack men har försökt så länge nu så förhoppningarna är ganska låga! Fick mensvärk nu, exakt sån som jag brukar få
Tack men har försökt så länge nu så förhoppningarna är ganska låga! Fick mensvärk nu, exakt sån som jag brukar få
Här kom mensen 2 dagar för tidigt... Oh well :) får se det som att ägget inte var dugligt.
Hur har det gått för dig? :)
Dags för test imorgon! Blir ett Iloyds testa tidigt. Har helt ärligt inte särskilt stora förhoppningar, varför skulle det ha tagit sig nu liksom, enda som är annorlunda mot andra månader är att pmsen inte dykt upp än, och har mycket flytningar. Men klart lite spännande ändå
Var på second hand runda idag och fyndade en underbar barnvagn från början av 60-talet, den är så nära min drömvagn man kan komma så kunde inte låta bli . Den behöver putsas upp lite men det är bara roligt. Får hoppas det kommer en bebis till sommaren som kan sova gott i den!