• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • skatergirl81
    Granskog skrev 2015-09-21 16:27:14 följande:

Tog CB idag - negativt. Är på BIM -4 (men har haft oregelbunden mens efter att jag tog ut min spiral i somras) Har dock massor med "symptom" samt stark känsla över att de händer nått där inne. Men är rädd för att de också beror på att de är för att jag vill de så gärna att de ska vara ett pluss. Man blir ju tokig! Ska ja ta ett till CB imorgonbitti? (Tog idag på dagen) eller ska ja bara vänta tills BIM dagen?

På cb -4 är det väl bara 50% chans att få ett korrekt svar så vänta du!
  • skatergirl81
    Anna09 skrev 2015-09-21 12:43:45 följande:

Man blir ju galen efter ett tag. Men e det två streck? Skall ha min mens först på onsdag och detta test gjordes vid lunch. Inte morgon urin. 

Absolut två!!! Grattis!! Så avis
  • jag_1987

Plussade i söndags på BIM-4. Tog ut spiralen veckan innan jag skulle ha ÄL och redan gravid! Måste prickat helt rätt:) hade frossa,nyssningar och snuva som första tecken och testade neg BIM-6 ich BIM-5 ovh starkt positivt på BIM-4 med cb digital och apotekets egna! dom tidigare negativa var med testlagrets stickor!

• Moneal
    jag_1987 skrev 2015-09-21 20:19:15 följande:

Plussade i söndags på BIM-4. Tog ut spiralen veckan innan jag skulle ha ÄL och redan gravid! Måste prickat helt rätt:) hade frossa,nyssningar och snuva som första tecken och testade neg BIM-6 ich BIM-5 ovh starkt positivt på BIM-4 med cb digital och apotekets egna! dom tidigare negativa var med testlagrets stickor!

Åh men Grattis!! Verkligen helt perfekt inprickat :)
  • Kissekatten2014
    jag_1987 skrev 2015-09-21 20:19:15 följande:

Men grattis åh va kul.. och vilken fullträff och fixa det med en gång pluset
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-22 05:37:58 följande:

äntligen :)

Inlägget skickades innan jag skrev.

Stort grattis äntligen. Visste väl det och 2-3 veckor :D vi har ju haft nästan samma symtom så var ju tvungen att stanna här för att se när du plussade
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
Svar på tråden BIM September