BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Tror nog att det är kört för mig. Testade negativt nu på BIM-2...
Jag har två kids sedan innan, båda på första försöket!
Sambon har med två barn innan.
VARFÖR GÅR DET INTE???
Vi prickar in äl varje gång!
Tog ur pstav i början av maj men jag hade bara i den i 3 månader så den kan väl inte ha fuckat up min kropp allt för mkt?
ALLTSÅ JAG ORKAR INTEEEEE!!!

Undrar om det är någon som ser på dagens sticka från tl. Tycker mig själv se en liten ökning. Denna är oredigerad.
Tror nog att det är kört för mig. Testade negativt nu på BIM-2...
Jag har två kids sedan innan, båda på första försöket!
Sambon har med två barn innan.
VARFÖR GÅR DET INTE???
Vi prickar in äl varje gång!
Tog ur pstav i början av maj men jag hade bara i den i 3 månader så den kan väl inte ha fuckat up min kropp allt för mkt?
ALLTSÅ JAG ORKAR INTEEEEE!!!
Undrar om det är någon som ser på dagens sticka från tl. Tycker mig själv se en liten ökning. Denna är oredigerad.