• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fian88
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-20 15:46:38 följande:
    Håller tummar och tår att det är något i magen som gror i dig
    Tack!
  • mammaA93

Tror nog att det är kört för mig. Testade negativt nu på BIM-2...
    Jag har två kids sedan innan, båda på första försöket!
    Sambon har med två barn innan.
    VARFÖR GÅR DET INTE???
    Vi prickar in äl varje gång!
    Tog ur pstav i början av maj men jag hade bara i den i 3 månader så den kan väl inte ha fuckat up min kropp allt för mkt?
    ALLTSÅ JAG ORKAR INTEEEEE!!!

• mariafii
    HCS skrev 2015-09-20 16:56:54 följande:

Undrar om det är någon som ser på dagens sticka från tl. Tycker mig själv se en liten ökning. Denna är oredigerad.

Grattis så såg mitt test ut tror det var bim -3 min första graviditet då jag testade med deras test. Dagen efter fick jag positivt digitalt
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • HCS
    Fian88 skrev 2015-09-20 15:23:44 följande:
    Tack för att du frågar . Tog ett test som var negativt inom testtiden och sen en timme senare så var där ett tydligt rosa streck. Men vågar inte hoppas! Dyker inte mensen upp tills imorgon bitti så blir det ett nytt test.
    Ser strecket, håller tummarna! :)
  • Kissekatten2014
    mammaA93 skrev 2015-09-20 16:50:18 följande:

Tror nog att det är kört för mig. Testade negativt nu på BIM-2...

Jag har två kids sedan innan, båda på första försöket!

Sambon har med två barn innan.

VARFÖR GÅR DET INTE???

Vi prickar in äl varje gång!

Tog ur pstav i början av maj men jag hade bara i den i 3 månader så den kan väl inte ha fuckat up min kropp allt för mkt?

ALLTSÅ JAG ORKAR INTEEEEE!!!

Tror det sitter för mycket hjärnspöken hos dig just nu att du så gärna vill bli gravid och det kan stressa upp dig utan att du tänker på det själv.. Försök inte tänka på det utan bara gör det när ni känner för det så ska du se att det löser sig.. kramar och lycka till
  • Moneal

Undrar om det är någon som ser på dagens sticka från tl. Tycker mig själv se en liten ökning. Denna är oredigerad.

laddade ner ditt test ocv kollade på andra hållet och det är ett tydligt rosa steck :)

Så jag kan nog säga grattis :) :)
  • Fian88

Skymtar något!! Spännande!:)
  • Kissekatten2014

Kan skymta något svagt hoppas det blir starkare de närmsta dagarna
Svar på tråden BIM September