• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Lizzie09
    HCS skrev 2015-09-21 11:36:50 följande:

trixad, tycker mig kanske ana nåt? Vad tror ni?

Ser tyvärr inget på den oredigerade bilden :/ Ett tips är att inte redigera foton på cb, det är tyvärr väldigt lätt att redigera fram ett streck som kanske egentligen inte finns :/ Har självt varit med om det..
  • Moneal

Ser svagt på denna med men som sagt vänta någon dag och testa igen :)

HCS skrev 2015-09-21 11:35:12 följande:

Här är mitt cb från i morse. Ser ni nåt?

• Fian88

Ser nu att det inte syns nått på min bild på datorn. Av nån konstig anledning så kan jag knappt se några bilder i appen (ser bara texten till bilden), men det är ju inte världens bästa app direkt:-P 

• HCS

Ser svagt! Fortsätter hålla tummarna!

Fian88 skrev 2015-09-21 12:24:23 följande:

Ser nu att det inte syns nått på min bild på datorn. Av nån konstig anledning så kan jag knappt se några bilder i appen (ser bara texten till bilden), men det är ju inte världens bästa app direkt:-P 

• HCS

Tack tjejer för att ni tittar! Litar inte på svaga cb och har själv trixat fram allt för många spökstreck på dessa test, så förstår vad du menar Lizzie09. Men det är svårt att låta bli!

• Anna09

Man blir ju galen efter ett tag. Men e det två streck? Skall ha min mens först på onsdag och detta test gjordes vid lunch. Inte morgon urin. 

• Anna09

Man blir ju galen efter ett tag. Men e det två streck? Skall ha min mens först på onsdag och detta test gjordes vid lunch. Inte morgon urin. 

• Moneal
    Anna09 skrev 2015-09-21 12:43:48 följande:

Japp :) ser väldigt lovande ut!! :) :)
Svar på tråden BIM September