• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • HCS

Ser positivt ut! Vilken dag efter ägglossning?

Anna09 skrev 2015-09-21 12:43:48 följande:

Man blir ju galen efter ett tag. Men e det två streck? Skall ha min mens först på onsdag och detta test gjordes vid lunch. Inte morgon urin. 

• happylife
    Fian88 skrev 2015-09-21 10:56:33 följande:

Nej stav från gravidkollen, ska också mäta från 10 precis som lloyds. 

Oki.

Jag fick svaga plus på loyds länge innan något annat fabrikat (oavsett om det mätte från samma hcg nivå) visade något!

Förts efter bim fick jag plus på andra fabrikat. Skumt! Så det är inte kört :)
  • Anna09
    HCS skrev 2015-09-21 12:50:46 följande:

Ser positivt ut! Vilken dag efter ägglossning?

Vad jag kan få det till så måste det bli ÄL + 12
  • Fian88
    Anna09 skrev 2015-09-21 12:43:48 följande:

Man blir ju galen efter ett tag. Men e det två streck? Skall ha min mens först på onsdag och detta test gjordes vid lunch. Inte morgon urin. 

Ser positivt ut:). Ta imorgon med morgonurin så är det säkert starkare!:)
  • Natalie87W

Fortfarande ingen mens för min del.

Såhär sen har den aldrig varit. Min cykel har hittills varit 35 dagar, har aldrig varit längre än 31. De två senaste månaderna var den 27 respektive 28.

Är det vanligt att den varierar så pass mycket. Jag har läst att det är vanligt med 1-2 dagar +-.

Enligt en mensberäknings-app jag har så skulle jag fått min mens den 16:e.

Men när jag testade i lördags visade testet neg. Jag blir ju smått galen..jag börjar ju hoppas att det är något. Så vågar jag inte ta något test heller. Men om jag inte fått min mens på torsdag så provar jag nog igen. Eller så får jag bara anta att jag är gravid men att tester inte riktigt visar ännu. Vet att det kan ta ett tag innan det faktiskt visat något.

Usch för det här!

Lycka till till alla ni som testar, håller både tummar och tår för att det dyker upp tydligare streck snart!! :)

• Maka94

Ligger nedbäddad med frossa deluxe. Har jag rätt när ÄL var så är jag på ÄL+4/5.. Känns som att det är förtidigt för att vara ett symptom eller vad tror ni?

• Fian88
    happylife skrev 2015-09-21 12:52:40 följande:
    Oki.

Jag fick svaga plus på loyds länge innan något annat fabrikat (oavsett om det mätte från samma hcg nivå) visade något!

Förts efter bim fick jag plus på andra fabrikat. Skumt! Så det är inte kört :)
    Tack för att du peppar!:) Än har ju mensen inte kommit!
  • Granskog

Tog CB idag - negativt. Är på BIM -4 (men har haft oregelbunden mens efter att jag tog ut min spiral i somras) Har dock massor med "symptom" samt stark känsla över att de händer nått där inne. Men är rädd för att de också beror på att de är för att jag vill de så gärna att de ska vara ett pluss. Man blir ju tokig! Ska ja ta ett till CB imorgonbitti? (Tog idag på dagen) eller ska ja bara vänta tills BIM dagen?

• Natalie87W

Jag skulle nog vänta på bim, så slipper du känslan som man får när det visar neg. Plus att man börjar fundera ännu mer. Jag har bara blivit ledsen när jag har gjort test innan bim, för man funderar ju fortfarande.

Granskog skrev 2015-09-21 16:27:14 följande:

Tog CB idag - negativt. Är på BIM -4 (men har haft oregelbunden mens efter att jag tog ut min spiral i somras) Har dock massor med "symptom" samt stark känsla över att de händer nått där inne. Men är rädd för att de också beror på att de är för att jag vill de så gärna att de ska vara ett pluss. Man blir ju tokig! Ska ja ta ett till CB imorgonbitti? (Tog idag på dagen) eller ska ja bara vänta tills BIM dagen?

• Lilla Luna

Testade med cb plus nyligen. Inget. Nada. Jag är besviken och ledsen. Det betyder ju att något är fel då jag inte haft mens sen jag slutade med prev.medel...

Svar på tråden BIM September