• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fian88
    HCS skrev 2015-09-20 18:26:02 följande:

Åh tack va glad jag blir att ni ser! Vågar inte tro det än... Blir ett cb i morgon.

När va det du hade bim? Ser fram emot nytt test imorgon, för oss båda:)
  • Kissekatten2014
    HCS skrev 2015-09-20 18:26:02 följande:

Åh tack va glad jag blir att ni ser! Vågar inte tro det än... Blir ett cb i morgon.

Håller tummarna för dig imorgon
  • HCS

Spännande! :) Jag har bim på torsdag/äl+12. Hur ligger du?

Fian88 skrev 2015-09-20 18:36:21 följande:

När va det du hade bim? Ser fram emot nytt test imorgon, för oss båda:)

• Fian88
    HCS skrev 2015-09-20 18:48:52 följande:

Spännande! :) Jag har bim på torsdag/äl+12. Hur ligger du?

Bim på onsdag. Äl+9-12 idag. Min cykel pendlar mellan 21 och 27 dagar så svårt att veta. Men den brukar ligga på ca 24. 
  • Maka94

Spenderat kvällen med senaste tillskottet i släkten. En två dygn gammal liten pojke som myste så gott i min famn. Åh, inte alls ännu mer sugen på ett pluss nu :)

• milja87
    HCS skrev 2015-09-18 15:07:57 följande:

Hade också äl för ungefär 6 dagar sen. Har bim 24/9. Äl+12 Seeeg väntan nu!

Jätte seg väntan...

Har du några typiska tecken?

Mina bröst är fortfarande ömma (om jag rör dom) och jag har mycket vita flytningar (sorry för too much information) Känner mig också allmänt svullen och uppblåst (mer än vanligt) men jag jobbar som flygvärdinna så det kan ha med det att göra..
  • HCS

Nja inte direkt några tecken.. lite lätt illamående ibland bara, kissnödig oftare.. Fick ett svagt streck på testet idag också äl + 8. Hoppas så nu efter skrapning i v 15 i somras.

Ditt första?

milja87 skrev 2015-09-20 20:11:16 följande:

Jätte seg väntan...

Har du några typiska tecken?

Mina bröst är fortfarande ömma (om jag rör dom) och jag har mycket vita flytningar (sorry för too much information) Känner mig också allmänt svullen och uppblåst (mer än vanligt) men jag jobbar som flygvärdinna så det kan ha med det att göra..

Svar på tråden BIM September