• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • misslina

Jag går och väntar på ett plus... Otålig.. Bim på torsdag eller fredag! Skitnervös! Detta är tredje försöker på tredje barnet. Är så rädd att bli besviken.
    Jag tycker jag känner mig annorlunda denna månad än dom andra två månaderna, men säkert bara inbillning. En känsla . Har haft mycket molvärk denna månad. Så jag hoppas att det inte är mensen som är på gång.
    Nu håller jag bara på att dividera med mig själv om jag ska testa nåt innan bim eller inte... Tror jag ska försöka hålla mig!

• happylife
    Fian88 skrev 2015-09-20 07:31:14 följande:

Jag testade med Iloyds testa tidigt och även denna gången dök det upp ett fint rosa streck efter testtiden var slut. Vill bara säga det till alla som funderar på att använda dom. Läs INTE av efter tre minuter! För det blir falskt positivt efter ett tag. Vill inte att någon får upp hoppet i onödan som jag fick första gången det hände.

Hej!

Jag har använt loyds testa tidigt och fått svaga rosa efter testtiden, närmare bim fick jag inom testtiden. Jag var gravid.

Hur kan man få rosa streck efter testtiden om man inte är gravid? Känns konstigt
  • moasam

Tror det är BIM idag. Iaf enligt appen men ingen mens än! Testar imorgon.

• HCS
    moasam skrev 2015-09-20 13:07:55 följande:

Tror det är BIM idag. Iaf enligt appen men ingen mens än! Testar imorgon.

Spännande! Håller tummarna för positivt resultat!
  • Fian88
    happylife skrev 2015-09-20 12:28:16 följande:
    Hej!

Jag har använt loyds testa tidigt och fått svaga rosa efter testtiden, närmare bim fick jag inom testtiden. Jag var gravid.

Hur kan man få rosa streck efter testtiden om man inte är gravid? Känns konstigt
    Jag fick det förra månaden också och sen kom mensen, alla andra test var negativa! Dock så var de strecken som dök upp sist lite mer "utsmetade" än det jag såg idag. Men vågar verkligen inte hoppas!
    Så här såg det ut ca en timme efter jag tagit det, men kollade bara efter tre minuter och sen la jag undan det, så vet ej när strecket dök upp.
  • Fian88
    Natalie87W skrev 2015-09-20 10:03:59 följande:

Hur har det gått för dig? :)

Tack för att du frågar . Tog ett test som var negativt inom testtiden och sen en timme senare så var där ett tydligt rosa streck. Men vågar inte hoppas! Dyker inte mensen upp tills imorgon bitti så blir det ett nytt test.
  • happylife
    Fian88 skrev 2015-09-20 15:22:07 följande:

Jag fick det förra månaden också och sen kom mensen, alla andra test var negativa! Dock så var de strecken som dök upp sist lite mer "utsmetade" än det jag såg idag. Men vågar verkligen inte hoppas!

Så här såg det ut ca en timme efter jag tagit det, men kollade bara efter tre minuter och sen la jag undan det, så vet ej när strecket dök upp.

Hmm ok!! Kan ju va så att ägget var befruktat men inte fäste. Jag tycker loyds är bäst!! Tror att du är gravid, håller tummarna
  • Fian88
    happylife skrev 2015-09-20 15:34:45 följande:
    Hmm ok!! Kan ju va så att ägget var befruktat men inte fäste. Jag tycker loyds är bäst!! Tror att du är gravid, håller tummarna
    Tack . Bara att vänta och se!
  • Kissekatten2014
    Fian88 skrev 2015-09-20 15:22:07 följande:

Håller tummar och tår att det är något i magen som gror i dig
Svar på tråden BIM September