BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Vad tror ni?
Alltså mina bröst gör så galet ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
Har e-kupa och det är sjukt jobbigt att gå för de gör så ont när de guppar, gaahhh!
Måste försöka hålla mig från att testa till BIM-dagen på tisdag..
Alltså mina bröst gör så galet ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
Har e-kupa och det är sjukt jobbigt att gå för de gör så ont när de guppar, gaahhh!
Måste försöka hålla mig från att testa till BIM-dagen på tisdag..
Ser svagt, kan va spök men det märker du inom ett par dagar! ![]()
Tack syns för ögat men blir ju svagare på bild. Men jag är så rädd för spök!
Tack för att ni kikat på mitt test! ![]()
Längesen jag skrev nu :) varit iväg på resa. BIM på tisdag. Tycker att brösten känns tyngre och molvärk i magen. Känns tidigt för pms? Har ett CB plus hemma som jag funderar på att testa med imorgon, står att alla CB kan tas 4 dagar innan BIM, vad tror ni? Sen finns ju ändå risken att HCGt inte är tillräckligt högt ändå
Tyvärr ett negativt test denna morgon! Kan vara på äl+9-12 idag, får hoppas att det är +9 så vi fortfarande har en chans! 
Flera dagar med spotting men ingen mens. Mensen är planerad till imorgon. Har varit så sjukt stressad och nervös. Går på toaletten 40ggr om dagen för att se om mensen kommit. Brukar inte ha spottings men har hört man kan få det om hormonerna är lite ur balans, att man har cysta (har PCO så inte osannolikt) eller i bästa fall graviditet. Vaknade 5 imorse och testade tempen och tyvärr så är den på väg nedåt. Blev så ledsen så att jag inte kunde somna om...
Flera dagar med spotting men ingen mens. Mensen är planerad till imorgon. Har varit så sjukt stressad och nervös. Går på toaletten 40ggr om dagen för att se om mensen kommit. Brukar inte ha spottings men har hört man kan få det om hormonerna är lite ur balans, att man har cysta (har PCO så inte osannolikt) eller i bästa fall graviditet. Vaknade 5 imorse och testade tempen och tyvärr så är den på väg nedåt. Blev så ledsen så att jag inte kunde somna om...
Tyvärr ett negativt test denna morgon! Kan vara på äl+9-12 idag, får hoppas att det är +9 så vi fortfarande har en chans!