• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Moneal
    mammath skrev 2015-09-19 15:59:22 följande:

Vad tror ni?

anar något som skulle kunna vara påväg mor ett + :)
  • mammaA93

Alltså mina bröst gör så galet ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
    Har e-kupa och det är sjukt jobbigt att gå för de gör så ont när de guppar, gaahhh!
    Måste försöka hålla mig från att testa till BIM-dagen på tisdag..

• Moneal
    mammaA93 skrev 2015-09-19 21:10:50 följande:

Alltså mina bröst gör så galet ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!

Har e-kupa och det är sjukt jobbigt att gå för de gör så ont när de guppar, gaahhh!

Måste försöka hålla mig från att testa till BIM-dagen på tisdag..

Usch!!

lider med dig!

Har själv bara B kupa och just nu kan jag inte ha bh alls för de gör så ont. . fruktansvärt jobbigt!
  • HCS

Ser svagt, kan va spök men det märker du inom ett par dagar!

mammath skrev 2015-09-19 16:34:50 följande:

Tack syns för ögat men blir ju svagare på bild. Men jag är så rädd för spök!

• Massor

Längesen jag skrev nu :) varit iväg på resa. BIM på tisdag. Tycker att brösten känns tyngre och molvärk i magen. Känns tidigt för pms? Har ett CB plus hemma som jag funderar på att testa med imorgon, står att alla CB kan tas 4 dagar innan BIM, vad tror ni? Sen finns ju ändå risken att HCGt inte är tillräckligt högt ändå

• Fian88

Tyvärr ett negativt test denna morgon! Kan vara på äl+9-12 idag, får hoppas att det är +9 så vi fortfarande har en chans!

• Norrlandstjejen

Flera dagar med spotting men ingen mens. Mensen är planerad till imorgon. Har varit så sjukt stressad och nervös. Går på toaletten 40ggr om dagen för att se om mensen kommit. Brukar inte ha spottings men har hört man kan få det om hormonerna är lite ur balans, att man har cysta (har PCO så inte osannolikt) eller i bästa fall graviditet. Vaknade 5 imorse och testade tempen och tyvärr så är den på väg nedåt. Blev så ledsen så att jag inte kunde somna om...

• Moneal
    Norrlandstjejen skrev 2015-09-20 07:09:55 följande:

Flera dagar med spotting men ingen mens. Mensen är planerad till imorgon. Har varit så sjukt stressad och nervös. Går på toaletten 40ggr om dagen för att se om mensen kommit. Brukar inte ha spottings men har hört man kan få det om hormonerna är lite ur balans, att man har cysta (har PCO så inte osannolikt) eller i bästa fall graviditet. Vaknade 5 imorse och testade tempen och tyvärr så är den på väg nedåt. Blev så ledsen så att jag inte kunde somna om...

Nej vad tråkigt!! :( :(

stor kram till dig!!
  • Moneal
    Fian88 skrev 2015-09-20 06:13:51 följande:

Tyvärr ett negativt test denna morgon! Kan vara på äl+9-12 idag, får hoppas att det är +9 så vi fortfarande har en chans!

håller tummarna för dig! :)
Svar på tråden BIM September