• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Fian88
    Lizzie09 skrev 2015-09-21 09:27:58 följande:

Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!

Ja man vågar ju inte få upp hoppet när man vet att spök är så vanligt på dom! Jag kommer inte beställa mer stickor utan det får bli andra test framöver. Dom är ju billiga men när de är som de är så känns det ändå som pengar i sjön..
    När har du bim?:)
  • Granskog

Hej! Jag är 24 år. Har en son på 4,5 och väntar nu på att mensen INTE ska komma på torsdag. Ha tagit ett test redan som visat neg (för en vecka sendan) för ja kunde inte hålla mig. Försöker nu att vänta till onsdag/torsdag med att kissa på ett clearblue men då det är så svårt att vänta. Har typ alla grav.symptom och jag hoppas såååå att jag är gravid!

• Moneal

Upp med ha korna tjej, ni är trots allt tidigt ute och hcg kan vara olika högt beroende på hur man druckit och så vidare.

Jag hejar på er allihopa :) :)

Fian88 skrev 2015-09-21 06:50:25 följande:

Blankt test nu på morgonen! Ska försöka att inte testa mer utan se om mensen dyker upp eller ej.

Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!

HCS skrev 2015-09-21 09:23:22 följande:

El ev ytterst svagt. Men brukar synas nu för mig. Tl är tydligen inte alls att lita på.

• Fian88
    Moneal skrev 2015-09-21 09:52:24 följande:

Upp med ha korna tjej, ni är trots allt tidigt ute och hcg kan vara olika högt beroende på hur man druckit och så vidare.

Jag hejar på er allihopa :) :)

Tack:)
  • Fian88

Har du bild förresten?:)
  • Fian88

Har du bild förresten?:)
Svar på tråden BIM September