BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!
Hej! Jag är 24 år. Har en son på 4,5 och väntar nu på att mensen INTE ska komma på torsdag. Ha tagit ett test redan som visat neg (för en vecka sendan) för ja kunde inte hålla mig. Försöker nu att vänta till onsdag/torsdag med att kissa på ett clearblue men då det är så svårt att vänta. Har typ alla grav.symptom och jag hoppas såååå att jag är gravid!
Upp med ha korna tjej, ni är trots allt tidigt ute och hcg kan vara olika högt beroende på hur man druckit och så vidare.
Jag hejar på er allihopa :) :)
Blankt test nu på morgonen! Ska försöka att inte testa mer utan se om mensen dyker upp eller ej.
Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!
El ev ytterst svagt. Men brukar synas nu för mig. Tl är tydligen inte alls att lita på.
ÄL 10.9 och BIM 24.9
Glömde bort dem :)
Upp med ha korna tjej, ni är trots allt tidigt ute och hcg kan vara olika högt beroende på hur man druckit och så vidare.
Jag hejar på er allihopa :) :)
Inte meningen att citera två gånger;)
Nu kom mensen :(
Nu kom mensen :(