• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • babytjejen

Bim börjar närma sig sakta men säkert..på söndag är Bim...har bara ett digitalt test hemma så kan inte testa i förtid denna gången. Vill inte slösa ett digitalt innan o det verkar ju som att det digitala inte funkar lika bra innan Bim...får se om jag kan hålla mig el om jag köper något billigt test innan :)

• Fian88
    HCS skrev 2015-09-22 08:47:59 följande:

Grattis till er alla som plussat! Själv fick jag neg i morse så hoppar ur tråden. Lycka till alla!! 

Tråkigt!:(
    Fick också negativt i morse (testade fast jag sagt att jag skulle låta bli) och idag kan man inte skymta någon antydan till streck:(
    Antar att vi ses i oktober-tråden.
  • Miniflicka93

Om man har gått över bim med en hel vecka spelar det då någon roll när man tar testet? Eller är det fortfarande viktigt med morgon urin?

• Lizzie09
    Miniflicka93 skrev 2015-09-22 11:31:37 följande:

Om man har gått över bim med en hel vecka spelar det då någon roll när man tar testet? Eller är det fortfarande viktigt med morgon urin?

Då kan du ta testet när som helst!
  • HCS
    Fian88 skrev 2015-09-22 09:20:34 följande:
    Tråkigt!:(
    Fick också negativt i morse (testade fast jag sagt att jag skulle låta bli) och idag kan man inte skymta någon antydan till streck:(
    Antar att vi ses i oktober-tråden.
    Tråkigt! Ja vi ses nog där! Man kan skymta nåt, men gissar att det är en spökskugga bara på mitt test. Hade hoppats på ökning. Tänker ta ett nytt på fredag om inte mensen dyker upp!
  • Fian88
    HCS skrev 2015-09-22 13:23:03 följande:
    Tråkigt! Ja vi ses nog där! Man kan skymta nåt, men gissar att det är en spökskugga bara på mitt test. Hade hoppats på ökning. Tänker ta ett nytt på fredag om inte mensen dyker upp!
    Låter bra! Tror jag använder min sista stav imorgon om mensen inte kommer idag/inatt. Bim imorgon om cykeln blir 24 dagar. Vill inte slösa mina cb så är det negativt imorgon också får jag ha is i magen några dagar.
  • Miniflicka93

En liten fråga! Vet att mensen kan hoppa över en månad utan att de är något konstigt. Men även om mensen ej kmr en månad med är tillbaka nästa månad på rätt datum har man fortfarande sitt äl? Jag har ej fått mens denna månaden och ska ha äl om bara några dagar. Tror ni jag kmr ha äl som vanligt eller kmr även det hoppa över en månad? :O

• Natalie87W

Är väl inte jättevanligt att mensen hoppar över en månad eller?

Vet inte hur det fungerar med äl men det borde ju inte påverkas. Kolla på vårdsidor, där brukar det stå ganska bra fakta.

Miniflicka93 skrev 2015-09-22 14:24:05 följande:

En liten fråga! Vet att mensen kan hoppa över en månad utan att de är något konstigt. Men även om mensen ej kmr en månad med är tillbaka nästa månad på rätt datum har man fortfarande sitt äl? Jag har ej fått mens denna månaden och ska ha äl om bara några dagar. Tror ni jag kmr ha äl som vanligt eller kmr även det hoppa över en månad? :O

• misslina

Nu droppade temperaturen som en sten....36.4, så nu inväntar jag mensen.

Är så jäkla ledsen och besviken just nu. Och arg! Varför ska brösten ömma och svälla en och en halv vecka innan mens. Varför ska man ha molvärk en och en halv vecka innan mens och lura en på det här sättet! Varför ska man känna sig annorlunda som jag inte känt under de andra månaderna vi försökt. Blir så jäkla arg!!! Vad är det för fel?? Varför går det inte? Vi prickar in äl jättebra! Med våra andra två barn har det gått på första försöket! Och nu vill det sig inte? Och jag är så
    Otroligt tacksam över dom två underbara barn vi redan har. Men är så sjukt besviken just nu att det inte vill bli en tredje! Förlåt för detta negativa meddelandet just nu men just nu vill jag bara ge upp! Kommer lämna fl ett tag... Vi ses kanske om några veckor'

Lycka till alla! Kram

• Granskog
    misslina skrev 2015-09-23 05:34:32 följande:

Nu droppade temperaturen som en sten....36.4, så nu inväntar jag mensen.

Är så jäkla ledsen och besviken just nu. Och arg! Varför ska brösten ömma och svälla en och en halv vecka innan mens. Varför ska man ha molvärk en och en halv vecka innan mens och lura en på det här sättet! Varför ska man känna sig annorlunda som jag inte känt under de andra månaderna vi försökt. Blir så jäkla arg!!! Vad är det för fel?? Varför går det inte? Vi prickar in äl jättebra! Med våra andra två barn har det gått på första försöket! Och nu vill det sig inte? Och jag är så

Otroligt tacksam över dom två underbara barn vi redan har. Men är så sjukt besviken just nu att det inte vill bli en tredje! Förlåt för detta negativa meddelandet just nu men just nu vill jag bara ge upp! Kommer lämna fl ett tag... Vi ses kanske om några veckor'

Lycka till alla! Kram

Håll ut! De händer då du minst anar... Vet att det är jobbigt :/ kram!
Svar på tråden BIM September