• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014

O

Fian88 skrev 2015-09-23 09:23:28 följande:

Tack!:)

Svårt att ta in när man försökt så länge!

Ja det kan jag tänka mig men ändå härligt när man ser pluset :)

Vi är bara på 2:a försöks månaden så jag vågar inte ta ut nåt i förskott..
  • Fian88
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-23 11:32:37 följande:

O

Ja det kan jag tänka mig men ändå härligt när man ser pluset :)

Vi är bara på 2:a försöks månaden så jag vågar inte ta ut nåt i förskott..
    Man vet aldrig hur snabbt eller långsamt det går. Sonen blev till på 2a försöket och nu fick vi ju plus först på 15e. Håller tummarna för dig!:)
  • Kissekatten2014
    Fian88 skrev 2015-09-23 11:48:49 följande:

Man vet aldrig hur snabbt eller långsamt det går. Sonen blev till på 2a försöket och nu fick vi ju plus först på 15e. Håller tummarna för dig!:)

Tack så mycket .. Har äl i början av nästa vecka så vi får se försöker undvika äl tester men det är svårt, vill ha lite koll på kroppen och att den fungerar efter jag sluta med nuva ringen..
  • Fian88
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-23 12:42:03 följande:
    Tack så mycket .. Har äl i början av nästa vecka så vi får se försöker undvika äl tester men det är svårt, vill ha lite koll på kroppen och att den fungerar efter jag sluta med nuva ringen..
    Jag provade äl-test en månad men fick aldrig någon stegring. Har man ändå sex som minst varannan/var tredje dag så behöver du inte dom. Och dom visar ju ändå bara stegringen, inte om ägget verkligen släpper. Men om du tror att det kan ha en lugnande inverkan så kör på!:)
  • Ang82

Hej! Sitter här och förstår mig inte på min kropp. Mellan äl och bim brukar det värka i magen och trott några gånger att jag varit gravid med alla möjliga symptom men denna månaden inte kännt något alls, inget i magen eller brösten. Brukar ha mellan 25-27 dagar och i måndags på dag 27 kom mensen. Eller vad det nu var, brukar ha rätt mycket de första 2-3 dagarna och nu första dagen så var det mer som vid dag 3 och igår slutade den. 1,5 dag? Haft pyttelite idag, funderar på om jag ska testa mig till helgen när jag kan köpa ett test. Eller vad tror ni?

Fick i två dagar innan och första dagen rätt kraftig mensvärk men sen igår inget igen.

Hoppas det inte blev för rörigt :) Är 6:e försöket

• Kissekatten2014
    Fian88 skrev 2015-09-23 12:56:41 följande:

Jag provade äl-test en månad men fick aldrig någon stegring. Har man ändå sex som minst varannan/var tredje dag så behöver du inte dom. Och dom visar ju ändå bara stegringen, inte om ägget verkligen släpper. Men om du tror att det kan ha en lugnande inverkan så kör på!:)

Jag tänkte använda dem testerna jag har kvar och blir det inget innan så blir det inte och handla nya Heller då får det blir som det blir.Precis nej man vet inte när ägget släpper det kan ju var allt från 12-36/48h. Vi brukar få till varannan/ var tredje dag så då får vi köra på det sen när ältesterna är slut även nu också
  • Pluttan

Stort grattis till dig fian 88 ! Vad roligt att ni äntligen lyckades :)

För min del kom mensen idag :( Så nu lämnar jag tråden.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Fian88
    Pluttan skrev 2015-09-23 20:16:44 följande:

Stort grattis till dig fian 88 ! Vad roligt att ni äntligen lyckades :)

För min del kom mensen idag :( Så nu lämnar jag tråden.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tack:)
    Lycka till!:)
Svar på tråden BIM September