BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
O
Tack!:)
Svårt att ta in när man försökt så länge!
O
Ser ni vad jag ser?!
Man vet aldrig hur snabbt eller långsamt det går. Sonen blev till på 2a försöket och nu fick vi ju plus först på 15e. Håller tummarna för dig!:)
Hej! Sitter här och förstår mig inte på min kropp. Mellan äl och bim brukar det värka i magen och trott några gånger att jag varit gravid med alla möjliga symptom men denna månaden inte kännt något alls, inget i magen eller brösten. Brukar ha mellan 25-27 dagar och i måndags på dag 27 kom mensen. Eller vad det nu var, brukar ha rätt mycket de första 2-3 dagarna och nu första dagen så var det mer som vid dag 3 och igår slutade den. 1,5 dag? Haft pyttelite idag, funderar på om jag ska testa mig till helgen när jag kan köpa ett test. Eller vad tror ni?
Fick i två dagar innan och första dagen rätt kraftig mensvärk men sen igår inget igen.
Hoppas det inte blev för rörigt :) Är 6:e försöket
Jag provade äl-test en månad men fick aldrig någon stegring. Har man ändå sex som minst varannan/var tredje dag så behöver du inte dom. Och dom visar ju ändå bara stegringen, inte om ägget verkligen släpper. Men om du tror att det kan ha en lugnande inverkan så kör på!:)
Stort grattis till dig fian 88 ! Vad roligt att ni äntligen lyckades :)
För min del kom mensen idag :( Så nu lämnar jag tråden.
Stort grattis till dig fian 88 ! Vad roligt att ni äntligen lyckades :)
För min del kom mensen idag :( Så nu lämnar jag tråden.