BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hej! Sitter här och förstår mig inte på min kropp. Mellan äl och bim brukar det värka i magen och trott några gånger att jag varit gravid med alla möjliga symptom men denna månaden inte kännt något alls, inget i magen eller brösten. Brukar ha mellan 25-27 dagar och i måndags på dag 27 kom mensen. Eller vad det nu var, brukar ha rätt mycket de första 2-3 dagarna och nu första dagen så var det mer som vid dag 3 och igår slutade den. 1,5 dag? Haft pyttelite idag, funderar på om jag ska testa mig till helgen när jag kan köpa ett test. Eller vad tror ni?
Fick i två dagar innan och första dagen rätt kraftig mensvärk men sen igår inget igen.
Hoppas det inte blev för rörigt :) Är 6:e försöket
Jag är på BIM-5 idag, tydligen. Jag trodde att det var ännu längre kvar. Inte alls haft samma koll den här månaden. Brukar testa på BIM-4 men nu har jag inte ens nått test hemma förutom ett Clearblue Digital.. Och det har jag inte tänkt använda på BIM-4..
Eftersom ja inte vet när min ÄL var denna månad så tänkte ja testa på lördag. För då är de vår bröllopsdag. Skulle vara bästa presenten om vi plussar samma dag som vi gifter oss.
Har inga höga förväntningar och enda symtom ja har är att de gör så ont i bröstvårtorna.
Tagit temp och legat på 36,8-37 grader. Va är gränsen. ?
Tack!:)
Lycka till! Hoppas oktober blir er månad!:)
Eftersom ja inte vet när min ÄL var denna månad så tänkte ja testa på lördag. För då är de vår bröllopsdag. Skulle vara bästa presenten om vi plussar samma dag som vi gifter oss.
Har inga höga förväntningar och enda symtom ja har är att de gör så ont i bröstvårtorna.
Tagit temp och legat på 36,8-37 grader. Va är gränsen. ?
Jag har precis likadant nu! Min mens kom som den skulle igår. Blödde "normalt" halva dagen, sen är det typ slut nu.
Har gått upp i vikt, ca 5 kg, de senaste 2 veckorna (har alltid haft svårt att gå upp i vikt), mina bröst är större (har fått gå upp en kupstorlek) och det drar och krampar i sidan på magen. Jag vågar inte hoppas att allt detta betyder något då jag är inne på 9e försöket... Men ändå hoppas man ju!
Ska vi våga oss på att testa oss båda två i helgen? :)
5 dagar kvar till BIM och nu på morgonen var det en droppe färskt blod i trosorna, men inte ett spår på pappret. Molvärk som sitter framför allt i ryggen. Kan det vara en nidblödning? Är lite osäker på när jag hade ÄL...
Någon som fått en nidblödning? Kände ni molvärk också?
Fast att jag hela månaden haft en känsla om att det inte blir något plus denna månaden känner jag mig jättebesviken redan... :(
Ta bort från mina favoriter
5 dagar kvar till BIM och nu på morgonen var det en droppe färskt blod i trosorna, men inte ett spår på pappret. Molvärk som sitter framför allt i ryggen. Kan det vara en nidblödning? Är lite osäker på när jag hade ÄL...
Någon som fått en nidblödning? Kände ni molvärk också?
Fast att jag hela månaden haft en känsla om att det inte blir något plus denna månaden känner jag mig jättebesviken redan... :(
Ta bort från mina favoriter
Hej
Ville bara dela med mig. Testade med clearblue ÄL test i två månader i sträck men fick inget utslag alls. Blev orolig och gick till min gynekolog. Vi tog ett blodprov för att se om ägglossning inträffat då han anser att ÄL test är dumt att slösa energi och pengar på. Och det visar sig att allt fungerar som det ska och jag visst har ägglossning som vanligt :) maken är åter den 3e oktober och ÄL ska ske ca 11e oktober. Så vi håller tummar och tår!