BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Testade neg igår på ( vad jag tror) bim -4
Jag är på dag 26 idag.
Har fortfarande ömma bröst vid beröring, (vilket jag aldrig har annars) lätt illamående som kommer och går, svullen om magen, samt igår och idag kände jag av en lätt lätt molvärk i nedre delen av ryggen.
Flytningar kommer fortfarande de också men inte lika mycket som för en vecka sen.
Finns det nått hopp tror ni...? Börjar tro att det bara är PMS som gör allt för att förvirra mig :(
Jag är på bim+4, haft mensvärk i ca 5 dagar.
Och bara lite vita flytningar. Tog dock ett negativt test i eftermiddags. ( vet att de kan va för tidigt ).. Så jag hoppas att mensen sk hålla sig borta så jag kan få ett litet plus på Stickan!!
Nionde månaden vi försöker nu :)
Och där kom mensen. För tidig med typ 2-3 dagar. Bara prova igen då. Finns det ingen som har några tips ? Naturläkemedel eller liknande är det bara påhitt? GRATTIS ni som plussat och till er andra håller jag tummarna.
Och där kom mensen. För tidig med typ 2-3 dagar. Bara prova igen då. Finns det ingen som har några tips ? Naturläkemedel eller liknande är det bara påhitt? GRATTIS ni som plussat och till er andra håller jag tummarna.
Var det något spec märke och hur länge åt du det? Genom hela perioden? Eller bara mellan mens och äl?
Kul! Hoppas vi plussar nu då! Ska vi köra lördag morgon? :)
Hoppas du får plus!
Ang tempen så beror det på vad du brukar ha i temp.. Inte lika för alla.
BIM +1 idag... Vill men vågar inte testa ännu... Minuset gör så ont fast man vet att de troligen inte visar ännu...