• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014
    Natalie87W skrev 2015-09-29 13:02:36 följande:

Missade telefontiden tyvärr. Så får ringa imorgon igen :/

Typiskt också..... Missa dem inte imorgon då
  • Wishfulthinking
    Ang82 skrev 2015-09-26 21:04:49 följande:
    Håller tummarna att oktober är din månad =)

Får se vad som händer, känns mer som en skugga men det visar sig vad det är. Det gör jag =)
    Hur har det gått? Har du testat igen? :)
  • Natalie87W

Nä, idag har vimspellen satt på en notis när telefontiden börjar :)

Kissekatten2014 skrev 2015-09-29 13:18:50 följande:

Typiskt också..... Missa dem inte imorgon då

• Kissekatten2014
    Natalie87W skrev 2015-09-30 11:01:44 följande:

Nä, idag har vimspellen satt på en notis när telefontiden börjar :)

Ha ha det är bra det
  • Ang82
    Wishfulthinking skrev 2015-09-29 21:14:11 följande:

Hur har det gått? Har du testat igen? :)

Hej! Det gjorde jag nyss men får nog hoppas på oktober istället. Ser något men mer som en skugga, tycker på bim+9 att det borde vara lite mer iallafall. Sen läser man om folk som plussar mellan bim +10-14 också. Blir så arg på min kropp, nedre magen har gnolat och små värkt varje dag och två dagar nu gått ut mycket i höger ljumske. Även rumpan, trodde jag hade slåt i den först men nu har det hållit i ett par dagar, öm punkt som blir jobbigt när jag sitter eller ligger ner, strålat ner i benet någon gång också. Men är väl en nerv i kläm.

Jag var nästan 100% säker på att ett plus skulle synas, men tydligen så lurar kroppen mig ordentligt =(

• Wishfulthinking
    Ang82 skrev 2015-09-30 16:46:20 följande:
    Hej! Det gjorde jag nyss men får nog hoppas på oktober istället. Ser något men mer som en skugga, tycker på bim+9 att det borde vara lite mer iallafall. Sen läser man om folk som plussar mellan bim +10-14 också. Blir så arg på min kropp, nedre magen har gnolat och små värkt varje dag och två dagar nu gått ut mycket i höger ljumske. Även rumpan, trodde jag hade slåt i den först men nu har det hållit i ett par dagar, öm punkt som blir jobbigt när jag sitter eller ligger ner, strålat ner i benet någon gång också. Men är väl en nerv i kläm.

Jag var nästan 100% säker på att ett plus skulle synas, men tydligen så lurar kroppen mig ordentligt =(
    Fy vad tråkigt! :( hoppas på oktober för dig också då!

Jag känner också som att jag borde fått ett plus. Mina bröst kliar massa och jag har fått som konstiga cravings. Äter lemon curd direkt ur burken. Huvudvärk konstant. Men man inbillar väl sig massa i onödan. :(
  • Lilla Luna
    Hallonfrossa skrev 2015-09-30 18:30:47 följande:

är detta äl test positivt?

Undrar jag också. Mitt såg ut så igår. Fast jag har fått nästan lika starkt i några dagar nu, typ två-tre. Tror det blev svagare idag. Får dock inte in en bild i tråden. Förstår inte varför.
  • Hallonfrossa
    Lilla Luna skrev 2015-09-30 19:45:20 följande:

Undrar jag också. Mitt såg ut så igår. Fast jag har fått nästan lika starkt i några dagar nu, typ två-tre. Tror det blev svagare idag. Får dock inte in en bild i tråden. Förstår inte varför.

stegring en brukar vara i ca 2-3 dagar.

sitter du på appen i mobilen?

det är därifrån jag lägger in mina bilder :)
Svar på tråden BIM September