BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ja, fortsätter det kommer jag försöka hos en bm eller gynekolog. Dock verkar de inte vilja testa via blod hur som helst. Men jag hoppas att de vill lyssna på mig.
Jag hoppas att du slipper mensen i helgen nu då och plussar på måndag :)
CB digital visar ju iaf vilken vecka man är i så det är ju bra. Jag har förstått att de är ganska känsliga, men har man inte så mycket hormoner i början så är det ju svårt att plussa.
Hoppas hoppas :D
Idag kunde jag inte hålla mig, BIM -4 med graviditetskollens stickor. Men negativt givetvis. Vet inte hur bra deras tester är, men tänkte testa på måndag igen. Igår hade jag en ilande smärta på vänster sida i magen. Idag molar det fortfarande, dock lite mer på vänstersidan.
Jag trodde min mens var över men fick en liten blödning idag igen. :( känner mig allmänt konstig - yr, huvudvärk, kissnödig ofta, hugg under brösten och i sidan av magen. Men jag hoppas inte på nåt. Känns som att jag aldrig kommer bli gravid :(
Det låter ju ganska positivt för dig iaf. Imorgon får vi se! Jag håller verkligen tummarna! :)
Tog ett test precis (clearblues) o det är blankare än blank..var dock bara tre fyra timmar sedan jag kissade sist men det ska ju inte spela någon roll på bimdagen. Antar att jag tagit fel på bimdagen o att den är imorgon el på måndag...nåja, nu slipper jag bli besviken när mensen kommer iallafall....
Åh, ett svagt streck är ju i princip ett plus! Ta ett test igen om några dagar och berätta hur det går! :D
Jag känner att jag börjar om nu igen. Har köpt hem CB digitala ägglossningstest nu så tänkte testa med det denna månaden. Känner att det måste ta sig nu nån gång. Fick nyligen veta att två av mina syskon ska ha barn nu också och de har inte försökt alls länge. Känns som att alla runtomkring bara blir gravida helt plötsligt medan man själv räknar dagar, tar tester, äter nyttigt, motionerar, inte dricker alkohol eller kaffe. Vad är felet liksom :(
Men iallafall så hoppas jag för att ditt streck blir starkare! :) och så hoppas jag för min egen del att det tar sig nu i oktober istället :)
Jag har precis börjat med äl-test. Då jag har noll koll på när jag kan tänkas ha äl så får jag väl testa hela månaden i värsta fall.. Har gjort både igår och idag. Fick ett svagt streck igår och idag var det också svagt men jag tycker det är lite starkare, eller lite mer nära kontrollstrecket i färg, men jag vet inte hur de här funkar. Kan man se en ökning och gå på den, starkare streck idag så imorgon lär det vara ännu starkare eller äl? Eller är de bara negativa och visar egentligen ingenting alls? I bruksanvisning så räknas de som negativa. Vilket de bör då de inte visar på att jag har äl, men kan det där svaga sträcket vara något att gå på?
Hade rätt...fick lite rött på pappret så bim är imorgon, kommer väl igång ordentligt imorgon :( så bara att köra på igen..
så trött på detta nu, vill ha ett plus nu!!!!
Testade igen i morse på bim+11, fortfarande neg. Nu är jag sjukt trött på det här..vill bara plussa :( blä!
Testade imorse.. Fortfarande negativt.. Jag blir galen! Får väl bara fortsätta vänta... Sååå jobbigt med oregelbunden mens :(